مدیر حوزه‌های علمیه استان ایلام از راه‌اندازی «مدرسه علمیه جامع شهر ایلام» در آینده خبر داد و گفت: با احداث این مرکز، هم مشکلات کمبود فضای آموزشی طلاب حل شود و هم زمینه مناسبی برای تاسیس نمایندگی جامعة‌المصطفی(ص) در استان فراهم می‌شود.
کد خبر: ۴۱۴۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۲ 26 April 2017

  به گزارش تابناک ایلام؛ حجت‌الاسلام و المسلمین «وعد مرادبیگی» در جلسه شورای معاونان حوزه علمیه ایلام با اشاره به دستاوردهای جلسه اخیر نماینده ولی‌فقیه و مسئولان حوزه استان با مدیر حوزه‌های علمیه کشور، اظهار کرد: پیگیری روند احداث مدرسه علمیه جامع شهر ایلام از موضاعات مطرح شده در این جلسه بود و امیدواریم با احداث این مرکز، هم مشکلات کمبود فضای آموزشی طلاب استان حل شود و هم زمینه مناسبی برای تاسیس نمایندگی جامعة المصطفی (ص) در استان فراهم آید .

وی در ادامه، پیگیری اموری چون خرید ساختمان مدرسه سرابله، ساخت مجتمع فرهنگی و رفاهی حوزه مهران، خرید استاد سرای مدرسه علمیه دره‌شهر، برگزاری مراسم روز استاد و تقدیر از طلاب ممتاز، اجرای طرح «اندیشه ولایت» در تابستان 1396، بازدید از مدارس علمیه شهرستان‌ها، و ... را از برنامه‌های دارای اولویت حوزه علمیه استان ایلام بر شمرد.

مدیر حوزه‌های علمیه استان ایلام به دیگر برنامه‌های حوزه استان اشاره کرد و افزود: برگزاری المپیاد علمی طلاب، پیگیری امور دانش آموختگان، خرید نرم‌افزار برآورد هزینه‌های عمرانی، هماهنگی برگزاری دوره‌های ادیان و مذاهب و شیعه شناسی، پیگیری مسأله حد ترخص شهر ایلام از دفتر مقام معظم رهبری از دیگر برنامه‌های اولویت‌دار مدیریت حوزه استان است.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار