سخنگوی شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان در گفتگو با تابناک ایلام :
دکتر شرف خانی بااشاره به اعلام پیشین شورای عالی اصلاح طلبان استان ایلام در خصوص معرفی کاندیدای مورد حمایت خود گفت:تنها کاندیدای مورد حمایت شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان در انتخابات ریاست جمهوری دکتر روحانی است .
کد خبر: ۴۱۳۹۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶ 26 April 2017
  • به گزارش تابناک ایلام ،دکتر شرفخانی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: ستاد اصلاح طلبان و کلیه اعضای این شورا آمادگی قاطع  خود  جهت حمایت از دکتر روحانی در انتخابات ریاست جمهوری اعلام کردند.
     
     وی با اشاره با به علت حمایت و تشکیل ستاد انتخاباتی اصلاح طلبان در استان ، اعلام  کرد:شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان در استان با توجه به شرایط حساس کنونی وبراساس احساس مسئولیت نسبت به اوضاع اقتصادی ،سیاسی ، اجتماعی و تداوم دولت تدبیر امید در راستای حفظ منافع و عزت و سرافرازی ملت ایران اسلامی با هدف برون رفت از بحران ،این شورا حمایت خود را از دکتر روحانی  اعلام کرد.
     
    وی افزود :در سراسر کشور ستاد اصلاح طلبان همراه و هماهنگ با ستاد مرکزی دکتر روحانی در راستای استفاده از تمام ظرفیت اصلاح طلبان استان در انتخابات ریاست جمهوری تشکیل  واین ستاد  بصورت هماهنگ با ستاد مرکزی دکتر روحانی در استان فعالیت  خواهد داشت.

     شرف خانی در خصوص نقش زنان و حضور  پر رنگ جوانان در ستاد دکتر روحانی اضافه کرد:با توجه به چارت اعلام شده  تکمیل نهایی ان در آینده ،استفاده از سه نفر از بانوان در ارکان اصلی ستاد حضوریافتند که در ترکیب هیات رئیسه مشاهده می شود  و  حتما نیز از حضور  دوقشر، جوانان و دانشجویان در تکمیل ساختار ستاد استفاده خواهد شد.
     
    دکتر شرف خانی با بیان اینکه  جلسه شورای  سیاستگذاری اصلاح طلبان استان ایلام با حضور اعضای این شورا،در دوشنبه شب اردیبهشت برگزار شد گفت:بر اساس چارت ابلاغی از سوی ستاد مرکزی دکترروحانی ، تشکیل و کلیه اعضای این شورا، آقای حبیب الله دارابی به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی اصلاح طلبان در استان ایلام انتخاب گردید .
     
     وی در ادامه بخشی از ارکان ستاد که در این جلسه به تصویب رسیده بود را بدین شرح اعلام نمود:

    خانم دکتر زهرا همتی بعنوان جانشین ستاد
    آقای دکتر موسی امیدی بعنوان معاونت اقشار و تشکلها
    آقای دکتر علی ایار بعنوان معاونت امور شهرستانها
    خانم مهندس  پروین خانمحمدی بعنوان معاونت تبلیغات
    آقای محمدرضا دارابی بعنوان معاونت پشتیبانی
    خانم مهندس نوریه ارغند بعنوان رئیس ستاد بانوان اصلاح طلب
    آقای علی رحیمی بعنوان دبیر ستاد
    آقای دکتر جواد شرف خانی بعنوان سخنگوی ستاد
     
     
    شرف خانی یادآور شد: سایر ارکان ستاد در جلسه آینده شورای سیاستگذاری، انتخاب و به تصویب اعضا میرسد./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار