کد خبر: ۴۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۷ 10 February 2015
جلسه علنی شورای شهر کرج صبح امروز با حضور اعضا و به ریاست نائب رئیس شورا و بدون حضور شهردار و قائم مقام وی برگزار شد که مسائل مربوط به اختصاص بودجه به ستاد کنگره شهدا، ایجاد طرح میان‌گذر جنوبی در کرج و اختصاص بودجه به ورزش محلات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در این جلسه طرح دوفوریتی اختصاص 5 میلیارد ریال اعتبار در بودجه سال 94 به طور ویژه برای تهیه محصولات و اقدامات ستاد کنگره شهدا تصویب نشد.
طرح میان‌گذر جنوبی شهر کرج در بودجه سال 94 نیز از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود که اعضای شورا معتقد بودند باید مطالعات و اعتبار مربوط به اجرای این طرح انجام و سپس اجرایی شود.
به گزارش تسنیم حجت‌اله غلامرضایی رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر وضعیت جغرافیایی و ترافیکی شهر کرج و قرار گرفتن در مسیر مواصلاتی 13 استان، اجرای کمربند جنوبی و میانگذر جنوبی در استان را الزامی دانست.
همچنین رضا شریفی عضو شورای شهر کرج تصریح کرد: با توجه به بودجه محدودی که در اختیار داریم اگر این مبلغ در پروژه‌های متعدد تقسیم شود، هیچ یک از آن‌ها به سرانجام نمی‌رسد.
وی خاطرنشان کرد: با این شرایط در نهایت یکی از آن ها اجرایی می‌شود که باید با انجام مطالعات و ارزش‌گذاری لازم، هرکدام راحت‌تر، کم‌هزینه‌تر و سریع‌تر به اتمام می‌رسد انتخاب شود.
در نهایت طرح دو فوریتی میان‌گذر جنوبی کرج با اکثریت آرا به تصویب رسید.
همچنین طرح افزایش 4 میلیارد ریالی بودجه فرهنگی با قید اینکه تنها در جشنواره مسابقات ورزشی محلات البرز هزینه شود، توسط اعضای شورای اسلامی شهر کرج به تصویب نرسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار