نائب رئیس هیات سوارکاری ایلام گفت: نبود فضای مناسب از مشکلات هیات سوارکاری استان ایلام است .
کد خبر: ۴۱۱۳۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۵ 21 April 2017

 به گزارش تابناک ایلام؛ابراهیم امامیان اظهار داشت: ورزش سوارکاری ورزش بومی محلی و اجدادی ماست به همین رو در سال 1361 اینجانب هیات سوار کاری را در استان بنا کردم.

 نائب رئیس هیات سوارکاری ایلام گفت: کلاس‌های سوارکاری به صورت جلسه‌ای برگزار می‌شود، جلسه اول نیم ساعت جلسه بعد یک ساعت و به ترتیب ساعت کلاس آموزشی بیشتر می‌شود.

وی ادامه داد: در مسابقات مختلفی شرکت کرده و مقام‌های خوبی بدست آورده‌ایم، در مسابقه منطقه غرب کشور به مناسبت دهه فجر میزبان بودیم و این مسابقه را در زمین کارخانه سیمان برگزار کردیم.

این مسؤول اضافه کرد: از سال 62 مقام‌های اول دوم سوم کشور را به طور مرتب کسب کرده و این فرایند همچنان و طی سال‌إهایر اخیر استمرار دارد.

امامیان تصریح کرد: فرزندان اینجانب فعال در رشته سوار کاری هستند، احمد امامیان در سال 81 اول کشور شد، قاسم امامیان در سال 82 مقام اول کشور را کسب کرد و محسن امامیان در سال 83 موفق به کسب عنوان اول کشوری شد.

 نائب رئیس هیات سوارکاری ایلام گفت: در بخش بانوان شماری از دختران ایلامی به کار آموزش مشغول هستند.

وی ادامه داد: مشکل شاخص این هیات نبود فضای کافی برای نگهداری و تمرین است و اکنون آقای قدمی توانست از جنگل‌بانی استان فضایی را اجاره کرده و پیست سوارکاری را افتتاح کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار