کد خبر: ۴۱۱۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱ 30 May 2015
معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان در خصوص صحبت‌هایی مبنی بر موافقت با استعفای مدیرعامل و چند تن از اعضای هیات مدیره باشگاه فولادخوزستان، گفت: من هم شنیده​ام كه می ​خواهند با این استعفا موافقت كنند ولی این‌كه موافقت صورت گرفته است یا خیر را نمی​دانم.
 
فرج ​الله خبیر، درباره این‌كه شنیده می​ شود هیات مدیره شركت فولادخوزستان با استعفای مدیرعامل باشگاه فولاد و چند تن از اعضای هیات مدیره این باشگاه موافقت كرده است، اظهار كرد: من هم شنیده ​ام كه می​ خواهند با این استعفا موافقت كنند ولی این‌كه موافقت صورت گرفته است یا خیر را نمی ​دانم. به هر حال این مساله داخلی است و ما به مسایل داخلی شركت فولادخوزستان و باشگاه ورود نمی​ كنیم و نمی‌توانیم هم این کار را انجام دهیم. ما در تركیب هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه دخالتی نمی​كنیم و این بستگی به نظر مسوولان شركت فولاد خوزستان دارد.
 
وی در پاسخ به این سوال که فکر نمی‌کنید باتوجه به سابقه فولاد در فوتبال ایران، با این شرایط وضعیت این باشگاه به خطر می‌افتد؟ گفت: من شخصا خیلی نگران این اتفاق نیستم، چرا که با جدیتی كه مدیرعامل و هیات مدیره شركت فولادخوزستان دارند، منابع لازم برای ادامه كار باشگاه تامین می​شود و اگر هم قرار است تغییراتی در هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه ایجاد كنند، حتما با درایت، آن را انجام خواهند داد و امیدوارم باعث حل برخی مشكلاتی كه در باشگاه وجود دارد، شود و در سال‌های آینده نیز شاهد تكرار مشكلاتی که بخش مهمی از آن مربوط به بازیكنان سرباز است، نباشیم.

 خبیر با اشاره به برگزاری جلسه​ ای كه دو هفته پیش در استانداری خوزستان با حضور استاندار و اعضای هیات مدیره شركت فولادخوزستان برای بررسی و حل مشكلات باشگاه برگزار شد، گفت: در جلسه ​ای كه با هیات مدیره شركت فولاد خوزستان داشتیم، تاكید شد كه به مشكلات این باشگاه توجه شود و به صورتی باشگاه را تامین و كمك كنند كه ان​شاءالله تیم فولاد برای فصل 95-94 شرایط بهتری داشته باشد و همانطور كه در گذشته افتخارآفرینی كرده است، بتواند این افتخارآفرینی خود را تکرار کند.
 
معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان افزود: در هر صورت در این جلسه بحث و تاكید ما روی این موضوع بود و هیات مدیره شركت هم مسایلی را بیان كردند ولی مجموع نقطه‌نظرات به هم نزدیك بود و نتیجه این بود كه کارها به نحو مطلوبی انجام شود.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار