برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش پرسپولیس با پدیده که در واقع جشن قهرمانی هم محسوب می شود شرکت کرد.
کد خبر: ۴۰۹۷۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱ 18 April 2017

به گزارش تابناک : برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی با پدیده مشهد  گفت: یک بار دیگر درگذشت جانباختگان سیل اخیر در آذربایجان را تسلیت می گویم و از دوستان خبرنگارم قدردانی نکردم چون لیگ تمام نشده است و بهتر از آنها هم تشکری داشته باشم.

وی ادامه داد: خبرنگاران از ما حمایت کردند و از کارمان راضی بودند و گاهی هم دلخوری بوده که این هم قشنگی کار ماست.در کل در بازی آخر از اصحاب رسانه تشکر می کنم.

برانکو در مورد بازی فردای پرسپولیس تاکید کرد: بازی فردا با پدیده خاص است، ما فردا به عنوان قهرمان بازی می‌کنیم. در این مسابقه قرار است جام بگیریم و شاید در این فضا شاید نتوانیم خوب بازی کنیم و این خطر وجود دارد، اما بازیکنان ما خوب بازی خواهند کرد.

وی افزود: پدیده در یک ماه اخیر نتایج خوبی گرفته و تیم باثبات و خوبی بوده است. ما بعد از این مسابقه بلافاصله راهی عمان خواهیم شد تا با الهلال بازی کنیم. دوست داریم جشن قهرمانی را با هواداران برگزار کنیم و انتظار داریم فردا ورزشگاه پر شود و به این شکل از هوادارانمان نیز قدردانی کنیم. آنها یار دوازدهم ما بودند. در بازی فردا هم همه بازیکنان ما سالم هستند فقط محسن مسلمان محروم است و فرشاد احمدزاده هم در رقابت یازده نفره با سایر بازیکنان حضور دارد.

وی در مورد شوخی‌های برخی بازیکنان پرسپولیس در برنامه شب گذشته نود، گفت: همیشه مرزی در شوخی باید وجود داشته باشد، هر کسی به روش خودش این را نگاه می‌کند. آنچه مهمتر است اینکه بچه‌ها قصد و غرض بدی نداشتند، اما قطعاً در این مورد با آنها صحبت خواهیم کرد.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه فصل بعد چه تغییراتی در بازیکنان پرسپولیس داده خواهد شد، اظهار داشت: در مورد بازیکنان و آنالیز آنها بعد از بازی با الهلال کارمان را شروع می‌کنیم. در بعضی از پست‌ها نیاز به بازیکن داریم، البته جذب بازیکن بستگی به امکانات و شرایط باشگاه دارد اما بعد از بازی با الهلال به این مسئله به طور جدی فکر می‌کنیم.

وی در مورد تغییر در کادر فنی گفت: برنامه‌ای برای تغییر کادر فنی نداریم، کادر فنی ما خیلی عالی کار کرد و به کادر فنی هم افتخار می‌کنم و از آنها تشکر می‌کنم.

برانکو در مورد اینکه تیمش در سه بازی آینده انگیزه لازم را برای حضور در مسابقه و رکوردشکنی دارد یا خیر، گفت: همانطور که می‌دانید در بازی با ماشین‌سازی هم بازیکنان ما که بعد از بازی با الریان برگزار شد از نظر فیزیکی و روانی تخلیه شدند، این مسئله هم برای قهرمانی‌اش برای بازی‌های آینده خطرساز باشد و ممکن است بازیکنان کوتاه بیایند، اما دیروز هم به آنها گفتم .



منبع : جام جم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار