دربرابر او که ساده وصمیمی وباتبسمی معنادار دراین برنامه گفت؛ رُفتگری و کارواشی وچوپانی را سخت تجربه کرده ست. وبا این گفته اش دل صاحبان این مشاغل را شاد کرد وامیدوار به این معنی که فرودست ها از هردست که باشند شاید روزی روزگاری پله های ترقی وپیشرفت را طی کنند.
کد خبر: ۴۰۹۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۵ 17 April 2017
تابناک ایلام خداداد ابراهیمی ::تلویزیون ازاین حیث که ماهیت یک سویه وتعامل رسانه ای یکطرفه دارد و  خود می بُرد و خود می دوزد و آن را بر قامت اندیشه مخاطب می پوشاند را نمی پسندم مگر گاه گاهی خانواده را همراهی کنم و برنامه ای خاص مشاهده کنم. مثل خندوانه که دیشب دیدم ونخندیدم بلکه مباهات ورزیدم نه به خندوانه بلکه به مهمانش که یک لرستانی اصیل وپاکنژاد بود. فارغ از رنگ سرخ و آبی به دروازه بان سرخآبی تیم ملی وطنم ، فوتبالیست ساده وبی پیرایه هم تبارم در خطه زاگرس افتخار می کنم و معتقدم رامبد جوان می بایست دربرابر سادگی و آینه داریش تعظیم می کرد ونکرد.
دربرابر او که ساده وصمیمی وباتبسمی معنادار دراین برنامه گفت؛ رُفتگری و کارواشی وچوپانی را سخت تجربه کرده ست. وبا این گفته اش دل صاحبان این مشاغل را شاد کرد وامیدوار به این معنی که فرودست ها از هردست که باشند شاید روزی روزگاری پله های ترقی وپیشرفت را طی کنند.
رامبد جوان باید دربرابر مهمان ویژه خندوانه تعظیم می کرد ونکرد چرا که سال گذشته هم درمسابقات مقدماتی جام جهانی وهم درمسابقات لیگ برتر خوش درخشیده و تیمش را به قهرمانی رسانده بود. رامبد جوان باید دربرابر این لَک باغیرت تعظیم می کرد ونکرد دربرابر او که ساده وصمیمی واژه ها را ادا می کرد و ساده وبی ریا از گذشته اش گفت و صادقانه گفت و دیالوگ هایش در دل می نشست و کارگردان کارکُشته خندوانه تسلیم صفای سادگی اش شد وکم آورد.
دراین برنامه رامبد جوان دروازه بان بلندقامت فوتبال وطن را مجبور کرد که آواز بخواند واو ساده وایلیاتی یک دهن آواز خواند. دروازه بان پرافتخار تیم ملی ازگله گوسفندانش گفت ، از فرهنگ بومی ، از ایمانی که روح وجانش راصیقل داده بود از ناملایمات زندگی اش از عرقریزی واسترس های مداومش در بازی های بزرگ و دفاع جانا نه از دروازه تیم ملی برای همه این ها، طناز خندوانه باید دربرابرش تعظیم می کرد ونکرد.
علیرضا بیرانوند با سادگی اش با صفای درونش به خندوانه اعتباربخشید ومردم را به وجد آورد
و سادگی وصفای درونش قهقهه های تصنعی رامبدجوان را به زانو در آورد و به تنهایی مرکز ثقل این برنامه شد.
وی از اصالت خرم‌آبادی و همچنین زندگی عشایری خود در دوران کودکی و چوپانی کردن در دشت‌ها گفت و قطعه‌ای لری را با اصالت لکی اجرا کرد و مورد تشویق جوان و تماشاگران حاضر در استودیو خندوانه قرار گرفت.
دروازه‌بان تیم ملی از اتفاقات خوبی که در سال 95 برای تیم پیروزی و ملی گفت. بیرانوند در ادامه به جایگاه بالای تیم ملی ایران در رده بندی تیم های جهانی اشاره کرد.
وی عنوان کرد: همه بازیکن ها آرزو دارند که در یکی از دو تیم استقلال و پیروزی باشند تا دیده شوند؛ اما من هر جایگاهی دارم از بازی در تیم نفت دارم و از همان اول تیم پیروزی را دوست داشتم. الان حاضرم سرم را هم جلوی پرسپوليس بگذارم.
جوان در ادامه این گفتگو به توانمندی پرتاب توپ بیرانوند اشاره کرد و این بازیکن از پرتاب توپ‌های خود تا 90 متر گفت.
بیرانوند به رابطه خود با علیرضا حقیقی و دیگر دروازه‌بانان تیم ملی فوتبال و دعوت کارلوس کی روش از بازیکن‌های خوب فوتبال و رابطه دوستانه‌اش با دیگر همبازی‌های خود در پست دروازه‌بانی گفت.
وی در ادامه با بیان خاطره‌ای از اردوهای فوتبالی، از تولد دختر خود «بارانا» خبر داد. وی همچنین، به طرفداری پسرش از تیم فوتبال استقلال اشاره کرد!
بیرانوند در پایان قول داد تا به یک تیم فوتبال که اوضاع مالی خوبی ندارند، کمک کند و یک روز با آنها تمرین داشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار