استاندار اصفهان:
تابناک: استاندار اصفهان گفت: وضعیت مسکن مهر اصفهان نسبت به استان‌های دیگر در جایگاه بهتری قرار دارد و تاکنون 85 درصد از تعهدات در این خصوص انجام شده است.
کد خبر: ۴۰۶۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳ 29 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، رسول زرگرپور شامگاه پنجشنبه در آیین افتتاحیه پردیس سینمایی فرهنگ فولادشهر با اشاره به اینکه امروز در دهه چهارم انقلاب اسلامی هستیم، اظهار کرد: رهبر انقلاب دهه چهارم انقلاب اسلامی را به عنوان دهه پیشرفت و عدالت نامگذاری کرده‌اند، چراکه پیشرفت معنایی مهم‌تر و کامل‌تری از رشد و توسعه دارد.

وی با اشاره به اینکه در این دهه پیشرفت مسائل فرهنگی دو کارکرد اساسی دارد که باید به آن توجه ویژه‌ای داشت، افزود: هرگونه پیشرفت و توسعه باید بسترساز فرهنگ باشد، چراکه اگر مسیر توسعه را بدون بسترسازی فرهنگی پیش برویم آن مسیر تهی خواهد بود به سرانجام نمی‌رسد.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه تمام طرح‌های عمرانی باید پیوست فرهنگی داشته باشد، تصریح کرد: هدف برنامه‌های پیشرفت و توسعه در راستای رسیدن انسان‌ها به تعالی و اخلاق است بنابراین فرهنگ از یک سو بسترساز بوده و از سوی دیگر یک هدف به حساب می‌آید و به همین دلیل انقلاب ما انقلاب فرهنگی است.

وی اضافه کرد: بسیار خوشحالیم که دومین پردیس سینمایی استان اصفهان را به کمک و مشارکت حوزه هنری انقلاب اسلامی ایران افتتاح می‌کنیم.

زرگرپور در ادامه مشکلات مسکن مهر را از مجموعه معضلات حاد کشور دانست و بیان کرد: وضعیت مسکن مهر اصفهان نسبت به استان‌های دیگر در جایگاه بهتری قرار دارد و تاکنون 85 درصد از تعهدات در این خصوص انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه مسکن مهر شهر بهارستان و فولادشهر با مشکل مواجه است، عنوان کرد: بر اساس برآوردی که اعلام شده مسکن مهر فولادشهر با یکصد میلیارد تومان کسری اعتبارات زیربنایی از جمله آب، برق، گاز و تلفن و خدمات روبنایی از جمله احداث مدرسه، مسجد و درمانگاه مواجه است و حل کامل این مشکلات به زمان نیاز دارد.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه باید از ظرفیت خیرین در رفع مشکلات روبنایی مسکن مهر استفاده شود، تاکید کرد: چندین جلسه تاکنون برگزار شده و بخشی از مشکلات رفع شده و بخش دیگر نیز با منابع جدیدی که از سوی دولت در اختیار ما خواهد گذاشت، حل می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار