رئيس پليس راهنمايي و رانندگي هرمزگان گفت: موتورسيکلت با 63 درصد بيشترين سهم را در تصادفات درون شهري استان دارد و پس از آن تصادف با عابرين پياده با 28 درصد بيشترين سهم را دارد.
کد خبر: ۴۰۶۰۶
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۶ 28 May 2015
به گزارش تابناک - جزیره، سرهنگ محمدباقر سليمي در جمع خبرنگاران از کاهش 43 درصدي تلفات ناشي از حوادث رانندگي در دوماهه اول امسال خبر داد و افزود: در مجموع تلفات ناشي از تصادفات رانندگي در معابر درون شهري در دو ماهه فروردين و ارديبهشت 12 نفر جان باختند که اين ميزان در مقايسه با 21 کشته مدت مشابه سال گذشته 43 درصد کاهش نشان مي‌دهد.

وي با اشاره به تصادفات جرحي در استان افزود: در بخش تصادفات جرحي نيز در اين مدت هشت درصد و صرفا خسارتي نيز 13 درصد کاهش را در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته داشته‌ايم.

سليمي خاطرنشان کرد: در مجموع کل تصادفات، امسال در معابر درون شهري 10 درصد کاهش داشته‌ايم. در اين مدت 124 هزار و 454 مورد اعمال قانون شده است. اين رقم نشان مي‌دهد امسال 228 درصد افزايش اعمال قانون را نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته‌ايم.

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي هرمزگان از توقيف 2806 دستگاه موتورسيکلت و 978 دستگاه خودرو در مدت دو ماهه امسال خبر داد و گفت: اين ميزان هفت درصد افزايش داشته است.

سليمي اضافه کرد: بيشترين تخلف رانندگي در معابر شهري را استفاده نکردن از کمربند ايمني با 24هزار و 681 مورد تشکيل مي‌دهد و پس از آن استفاده از تلفن همراه با 8412 مورد، تخلف با سرعت غيرمجاز با 5772 مورد، عدم استفاده از کلاه ايمني با 5561 مورد و بکارگيري شيشه دودي با 4820 مورد قرار دارد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار