استاندار قزوین:
استاندار قزوین با اشاره به برگزاری پنجمین اجلاس بین‌المللی مجمع جهانی شهرهای اسلامی گفت: برگزاری این اجلاس به میزبانی استان قزوین می‌تواند قزوین را در سطوح بین‌المللی معرفی کرده و زمینه جذب سرمایه‌گذار خارجی را فراهم کند.
کد خبر: ۴۰۴۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸ 09 April 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، فریدون همتی در جلسه هماهنگی برگزاری اجلاس بین‌المللی شهرهای اسلامی که در استانداری قزوین برگزار شد، ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت آیت‌الله باریک‌بین به شخصیت بارز ایشان اشاره و اظهار داشت: مرحوم آیت‌الله باریک‌بین در طول زندگی و خدمت خود مجاهدت‌هایی خلق کرد که زبانزد خاص و عام است.

وی ادامه داد: مرحوم آیت‌الله باریک‌بین رهبری مبارز و انقلابی بود که در دوران قبل و بعد از انقلاب برای حفظ آرمان‌های امام و رهبری با اقتدار جنگید و وحدت و انسجام را در بین مردم برقرار کرد.

استاندار قزوین اضافه کرد: از ویژگی‌های بارز این عالم ربانی و خستگی‌ناپذیر حضور در دوران دفاع مقدس و نقش محوری آیت‌الله بود که امروز فقدان ایشان سنگین است.

* تبادل تجربه و ایده‌های کارشناسی

همتی با اشاره به پنجمین اجلاس بین‌المللی مجمع جهانی شهرهای اسلامی که به میزبانی قزوین برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: تدابیر درست باید اندیشیده شود تا این اجلاس هرچه با شکوه‌تر و با همکاری دستگاه‌های اجرایی برگزار شود.

وی تصریح کرد: مسائل مدیریتی و پشتیبانی در استان قزوین مطلوب بوده که امیدواریم در زمینه میزبانی بتوانیم گام‌های اساسی و ارزنده‌ای برداریم.

استاندار عنوان کرد: استان قزوین دارای ظرفیت‌های بالایی است که امیدواریم در زمینه میزبانی هم، همچون سنوات گذشته شایستگی خود را نشان دهد.

همتی با بیان اینکه تدابیر لازم باید در جهت برگزاری رویداد بزرگ پنجمین اجلاس بین‌المللی مجمع جهانی شهرهای اسلامی اتخاذ شود، ادامه داد: برگزاری این اجلاس به میزبانی استان قزوین می‌تواند قزوین را در سطوح بین‌المللی معرفی کرده و زمینه جذب سرمایه‌گذار خارجی را فراهم کند و فرصت مناسبی برای تبادل تجربه و ایده‌های کارشناسی باشد.

وی با اشاره به راهبرد سال مبنی بر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال گفت: باید تولید و اشتغال را جدی بگیریم که در این زمینه نقش دستگاه‌های اجرایی و تعامل آنان مهم بوده چراکه حرکت در این مسیر پایداری و توسعه اقتصاد را به همراه دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار