فرج الله کاظمپور : خوشبختانه این هیئت بسیار فعال بوده و تقریبا برای همه ی مناسبت ها ضمن کوهنوردی های هفتگی ، برنامه ریزی های منسجمی دارد و اعضای گروه هم به صورت فعال در این برنامه ها شرکت می کنند.
کد خبر: ۴۰۳۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰ 08 April 2017
روز جهانی بهداشت نمادی است برای توجه دادن آحاد مردم و مسئولین برای اهمیت دادن به بهداشت و سلامت.از این رو اقدام به کارهایی که می‌تواند موجب به وجود آمدن نشاط و شادابی در جامعه شود همواره مورد پسند و تحسین است.
کوه‌نوردی و پیاده روی از جمله ورزش هایی هستند که به عنوان بهترین تامین و تضمین کننده سلامت فردی و اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، روز گذشته همزمان با روز جهانی بهداشت،هیئت کوهنوردی چرام به همراه گروه کوه‌نوردی شهید کاظمپور به میزبانی اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان، صعود یک روزه ای را به بالای کوه سیاه واقع در شهر چرام انجام دادند.
 مسئول هیئت کوهنوردی چرام ، در گفتگو با خبرنگار ما ضمن اعلام این خبر افزود ، هیئت کوهنوردی شهرستان چرام ، طبق تقویم خاصی به مناسبت های مختلف و با هماهنگی نهادها و دستگاه های مختلف ، به منظور ترویج ورزش کوهنوردی و ایجاد نشاط و سلامت در سطح جامعه ، اقدام به جلسات کوه نوردی می نماید.
 
کوهنوردی چرامی ها با میزبانی اداره کل کار به مناسبت روز جهانی بهداشت / دعوت از همه ی دستگاه ها برای همکاری + تصاویر 
 
فرج الله کاظمپور در ادامه افزود : خوشبختانه این هیئت بسیار فعال بوده و تقریبا برای همه ی مناسبت ها ضمن کوهنوردی های هفتگی ، برنامه ریزی های منسجمی دارد و اعضای گروه هم به صورت فعال در این برنامه ها شرکت می کنند.
کاظمپور ضمن دعوت از دوستداران ورزش مفرح و نشاط آور برای عضویت در این هیئت و گروه های کوهنوردی به مسئولین دستگاه ها هم جهت مشاوره در زمینه های کوه و کوهپیمایی و برگزاری برنامه های مشترک با آن ها اعلام آمادگی نمود.
در پایان این گفتگو ، کاظم پور از برنامه صعود به کوه خائیز طی یک برنامه دو روزه در پایان هفته ی جاری خبر داد و از علاقه مندان دعوت کرد با مراجعه به این هیئت و انجام ثبت نام قانونی ، کوهنوردان صعود کننده را همراهی کنند.
 
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار