مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی گفت:جهت فعال سازی شهرک صنعتی ملکشاهی که دارای 30 هکتار زمین با بسترهای زیرساختی مناسب است طی یک ماه اینده 5 واحد تولیدی از طرف سازمان شهرک های صنعتی احداث و با شرایط ویژه 4 ساله به متقاضیان کسب و کار واگزار می شود .
کد خبر: ۴۰۲۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲ 05 April 2017
به گزارش تابناک ایلام؛علی یزدانی روز چهارشنبه در بازدید از شهرک صنعتی ملکشاهی اظهار کرد: امسال که از طرف مقام معظم رهبری به سال اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال مزین گردیده و در راستای سیاستهای دولت تدبیر و امید برنامه این سازمان تسهیل در واگذاری اراضی و ارائه مشوق های لازم متناسب با موقعیت و ظرفیتهای مناطق مختلف کشور است .
 
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی افزود:جهت فعال سازی شهرک صنعتی ملکشاهی که دارای 30 هکتار زمین با بسترهای زیرساختی مناسب است طی یک ماه اینده 5 واحد تولیدی از طرف سازمان شهرک های صنعتی احداث و با شرایط ویژه 4 ساله به متقاضیان کسب و کار واگزار می شود .
 
وی افزود : جهت تشویق سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در شهرستان ملکشاهی مشوق های از جمله واگذاری زمین با 10 درصد حق بهره برداری و یک سال تنفس و 4 سال بازپرداخت اقساط واگذار خواهیم نمود.
 
یزدانی همچنین با اشاره به معافیت 13 ساله مالیاتی برای سرمایه گذاران در این شهرستان خاطر نشان کرد : در راستای توسعه صنعت در ملکشاهی امتیازات ویژه ای نیز برای سرمایه گذاران در این شهرستان لحاظ خواهد شد.
 
فرماندار ملکشاهی نیز در ابتدای این بازدید گفت : مردمان شهرستان ملکشاهی در دوران دفاع مقدس با تقدیم 385 شهید والامقام ، 1800 جانباز سرافراز و بیش از 5000 هزار رزمنده سهمی بزرگ در حفاظت از مرزها و ارمانهای انقلاب و نظام داشته اند .
 
اسد قاسمی اظهار کرد: متاسفانه علی رغم موقعیت های ویژه ای این شهرستان از جمله نزدیکی به مرز مهران ، و مرکز استان و وجود نیروی انسانی ماهر و تحصیل کرده سهم صنعت در اشتغال جوانان این دیار نزدیک به صفر است .
 
وی گفت :با فعال نمودن شهرک صنعتی ضمن کنترل پدیده مهاجرت و فقر و بیکاری ،شهرستان از حالت مهاجر فرستی به مهاجر پذیری مبدل خواهد شد. .
 
قاسمی در ادامه با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال و همچنین سیاست های دولت تدبیر و امید خاطر نشان کرد : از هر گونه سرمایه گذاری در این شهرستان حمایت جدی صورت خواهد گرفت ./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار