باید تمام امکانات استان برای دانش آموزان کنکوری بسیج شود
کد خبر: ۴۰۲۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰ 05 April 2017
به گزارش تابناک خوزستان ، غلامرضا شریعتی در جلسه شورای آموزش و پرورش خوزستان با تاکید بر اینکه باید تلاش شود که هزینه کردن برای کنکور به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود گفت: در شهرستان ها نیز شورای آموزش و پرورش باید با موضوعیت کنکور هر دو هفته یک بار تا تیر ماه که زمان برگزاری کنکوراست برگزار شود و حتی اینکه هر سازمان به تفکیک تعداد دانش آموزان کنکوری خود گزارشی به استانداری اعلام  کند که چه اقداماتی  برای ارتقای وضعیت این دانش آموزان انجام داده اند.

شریعتی افزود : کمیته پشتیبانی با مدیریت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خوزستان تشکیل شده است. همچنین اقداماتی در این سال ها انجام شده تا رتبه کنکور خوزستان در سطح کشور ارتقا پیدا کند و خوشبختانه در سال ۹۵ از رتبه ۲۷ کنکور در سال ۹۲ به رتبه ۱۹ ارتقا پیدا کرده  که نشان از اهتمام و برنامه ریزی است .

استاندار خوزستان گفت : رتبه کنکور سال ۹۲ خوزستان ۲۷، در سال بعد ۲۵، سال ۹۴ رتبه ۲۱ و در سال 95 نیز رتبه ۱۹ است  و باید تمام امکانات استان برای دانش آموزان کنکوری بسیج شود .

شریعتی اظهار کرد :علاوه بر تقدیر از دانش آموزانی که رتبه ای بالا در کنکور کسب می کنند ، تشویقی هم برای فرمانداران و روسای آموزش و پرورش شهرستان هایمان به همراه خانواده هایشان که رتبه اول تا پنجم را در زمینه کنکور کسب کنند، در نظر گرفته شده است .

همچنین در این جلسه تاکید شد : سازمان هایی که شرایط خوبی از نظر مالی دارند از جمله پتروشیمی ،نفت ، سازمان آب و برق و شهرداران هر منطقه برای کمک های مالی به آموزش پرورش مناطق مختلف ، حل و سرکشی مشکلات کلاس های آموزشی با مدیریت سازمان آموزش و پرورش از دیگر مصوبات این جلسه بود .

لازم بذکر است در ابتدای این جلسه استاندار خوزستان از عدم حضور رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در جلسه شورای آموزش و پرورش انتقاد کرد . 

منبع: تابناک
برچسب ها: دکتر شریعتی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار