مدیر بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: با اجرای طرح سلامت نوروزی در همدان 18 واحد عرضه قلیان پلمپ شد.
کد خبر: ۴۰۲۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷ 05 April 2017
مدیر بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: با اجرای طرح سلامت نوروزی در همدان 18 واحد عرضه قلیان پلمپ شد.

به گزارش ایرنا؛ حسینعلی نوروزی با اشاره به برنامه های سلامت نوروزی استان همدان تا روز 13 فروردین ماه امسال اظهارکرد: 24 هزار و 500 مورد بازرسی از 25 اسفند ماه سال گذشته تاکنون از مراکز تهیه و توزیع و عرضه مواد غذایی حساس صورت گرفت.

وی افزود: همچنین بازرسی بهداشت محیطی از هفت هزار و 100 مورد از اماکن عمومی حساس با اولویت بهداشت فردی و تجهیزات از جمله آرایشگاه ها، هتل ها و مراکز اقامتی انجام شده است. 

مدیر بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی استان همدان بیان کرد: با توجه به اهمیت عرضه مواد غذایی 790 مورد بازرسی از اماکن بین راهی با اولویت کنترل بهداشت فردی و بهداشت مواد غذایی انجام شد.

نوروزی با بیان اینکه در مجموع در این مدت 34 هزار و 50 مورد بازرسی انجام شده است افزود: در این بازرسی های 41 تن مواد غذایی فاسد و غیر بهداشتی کشف و معدوم شد.

وی تصریح کرد: 880 مرکز و اماکن متخلف به مرجع قضایی معرفی شدند که 545 مورد از این تعداد مراکز و اماکن متخلف بین راهی بودند.

وی با بیان اینکه 107 مورد از مراکز و اماکن بین راهی متخلف تعطیل شدند گفت: بازرسان به طور میانگین پنج بار اماکن موجود در مسیر بین راهی و 2 نوبت اماکن عرضه مواد حساس در جریان اجرای برنامه سلامت نوروزی بازدید کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار