در ایام تعطیلات بسیاری از جوانان بسیجی با حضور در این اردوهای جهادی، فرمان ولایت مبنی بر کمک به مردم قهرمان خوزستان با درختکاری کانون ریزگردها، بار دیگر ولایت مداری خود را به همه ثابت کردند و نشان دادند تفریح و خوشگذرانی آنان آرامش خیال مردم این سرزمین است.
کد خبر: ۴۰۲۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲ 05 April 2017
بسیجیان و سربازان پا در رکاب ولایت، در ایام تعطیلات نوروز در قالب گروه های جهادی برای آبادانی برخی روستاها و درختکاری بیابان های جنوب بسیج شده بودند تا روح و روان خود را در آستانه ماه رجب صفا دهند.

به گزارش تابناک ایلام ؛ در حالی که سالها از جنگ تحمیلی 8 ساله می گذرد، اما با سفارش های امام و رهبر معظم انقلاب مبنی بر زنده نگه داشتن یاد شهدا و حماسه های دلاورمردان و شیرزنان  این آب و خاک، هر ساله با نزدیک شدن به ایام نوروز و فرصت ایجاد شده به مناسبت تعطیلات این ایام، تعداد قابل توجهی از هموطنان با سفر به یادمان های دفاع مقدس، حماسه و خاطرات آن روزها را زنده می کنند.

 
امسال هم همچون سالهای گذشته، علاوه بر مناطق عملیاتی جنوب، یادمان های عملیاتی دفاع مقدس در استان ایلام شامل شرهانی دهلران، قلاویزان مهران و یادمان قرارگاه امیرالمومنین (ع) بانروشان برخی دیگر از مناطق استان همچون کوشک ایوان و میمک شاهد حضور زائران به سوی مناطق عملیاتی نور بودند.
 
حضور جوانان و نوجوانان به اتفاق خانواده ها، بسیار پر رونق و نشان از استقبال کسانی بود که آمده بودند تا به فرزندان خود نشان دهند که فرزندان این آب و خاک برای دفاع از کیان این ملت چه جانفشانی ها و ایثاری را از خود نشان داده اند تا امروز هموطنان در کمال آرامش و امنیت پای به مرزهای این کشور بگذارند.
 
بسیجیان و سربازان پا در رکاب ولایت، در ایام تعطیلات نوروز در قالب گروه های جهادی یا برای آبادانی برخی روستاها و درختکاری بیابان های جنوب بسیج شده بودند و یا به اتفاق خانواده های خود به زیارت آمامزادگان عشق آمده بودند تا روح و روان خود را در آستانه ماه رجب صفا دهند.
 

همه آمارها نشان از رشد حداکثری 15 تا 20 درصدی بازدیدهای مناطق راهیان نور دارد و مسئولان باید تلاش کنند تا زیرساخت های این مناطق برای حجم بالای مسافران در سال های آینده بیش از پیش آماده شود.
  
 

 ایلام پویا

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار