حاج رمضانعلی یعقوبی پس از 30 سال تحمل درد و رنج حاصل از مجروحیت دوران دفاع مقدس، عصرامروز در مشهد بر اثر عارضه مغزی به یاران شهیدش پیوست.
کد خبر: ۴۰۱۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸ 03 April 2017
به گزارش تابناک رضوی به نقل از فارس، فرزند جانباز یعقوبی علت درگذشت وی را خونریزی مغزی عنوان کرد و گفت: فشار خون به عنوان علت اصلی درگذشت این جانباز 70 درصد اعلام شده است. او پس از جنگ به دلیل عوارض ناشی از جانبازی داروهای مختلفی مصرف می کرد که داروهای مرتبط با فشار خون هم یکی از داروهای اصلی او بود.

فرزند جانباز یعقوبی در ادامه اذعان داشت: پدرم در عملیات آزاد سازی خرمشهر به درجه جانبازی نائل شد؛ او در این عملیات حداقل ۴ بار مجروح شد. در یک پادگان آموزشی جانبازی بعدی برای حاج رمضانعلی اتفاق می افتد که در نهایت منجر به قطعی عضو و نابینایی می شود.

وی ادامه داد: بعد از دفاع مقدس نیز جانباز یعقوبی در مسئولیت های مختلفی از جمله فرماندهی پادگان آموزشی تخصصی جواد الائمه مشغول به خدمت شد.

سعید یعقوبی خاطر نشان کرد: اصرار پدر بر ادامه کار و خدمت پس از جانبازی بسیار زیاد بود در حالی که می توانست از امتیازات و مزایای خود استفاده کرده و استراحت کند. صبر و بردباری او مهم ترین ویژگی بود که در تمام عرصه های کاری اش قابل مشاهده بود.
گفتنی است مراسم تشیع پیکر مطهر این جانباز گرانقدر صبح امروز از محل حسینیه پیروان دین نبوی واقع درخیابان نواب مشهد برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار