همزمان با 12 فروردین و برنامه‌های فرهنگی متنوعی به منظور گرامیداشت روز جمهوری اسلامی در بقاع متبرکه قم به انجام رسید.
کد خبر: ۴۰۱۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۵ 03 April 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از ستاد خبری طرح آرامش بهاری نوروز 96 اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، 12 فروردین هر سال یادآور رفراندوم تعیین نظام حکومتی ایران در سال 1358 بعد از سرنگونی رژیم شاهنشاهی است، روزی که اکثریت قریب به اتقاق ملت ایران، رأی «آری» خود به نظام جمهوری اسلامی را به صندوق‌ها ریختند و نهال انقلاب را مستحکم کردند.

به منظور و همزمان با دوازدهمین روز فروردین ماه سال جاری و در حالیکه طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه استان قم در حال اجراست، برنامه‌های فرهنگی متنوعی به منظور گرامیداشت روز جمهوری اسلامی در این امکان مقدس به انجام رسید.

از جمله این برنامه‌ها می‌توان به فضاسازی و نصب بنرهایی حاوی سخنان امام راحل و رهبر معظم انقلاب در مورد اهمیت برپایی نظام اسلامی و ضرورت حفظ و تقویت آن، پرچم‌های ایران و پوسترهایی با مضامین و محتوای گرامیداشت 12 فروردین اشاره کرد.

همچنین ائمه جماعات بقاع متبرکه بخش‌های مختلف استان مابین دو نماز ظهر و عصر و مغرب و عشاء، درباره این مسئله و اهمیت رأی مردمی به نظام جمهوری اسلامی سخنرانی کردند.

اختصاص بخشی از برنامه‌های خیمه‌های معرفت طرح آرامش بهاری به روز 12 فروردین و حماسه بزرگ ملت ایران در سال 1358، از دیگر برنامه‌های اوقاف استان قم برای گرامیداشت روز جمهوری اسلامی بود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار