در این بین وجود بازار ساحلی مزید بر علت شده تا اکثریت گردشگران کهگیلویه و بویراحمدی حتما سری به این دو بندر خلیج فارس بزنند. اما این مسیر از ترافیک سنگین با جاده های نه چندان استانداردی مواجه است که احتمال تصادف را به شدت بالا می برد.
کد خبر: ۴۰۰۷۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸ 31 March 2017
این روزها و همزمان با سفرهای نوروزی بنادر جنوبی کشور خصوصا دو بندر دیلم و گناوه در استان بوشهر ، به علت آب و هوای مطبوع و نزدیکی به استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از مقاصد اصلی سفرهای نوروزی هم استانی ها می باشد. در این بین وجود بازار ساحلی مزید بر علت شده تا اکثریت گردشگران کهگیلویه و بویراحمدی حتما سری به این دو بندر خلیج فارس بزنند. اما این مسیر از ترافیک سنگین با جاده های نه چندان استانداردی مواجه است که احتمال تصادف را به شدت بالا می برد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، رئیس جمعیت هلال احمر گناوه گفت: براثر واژگونی 2 دستگاه خودرو در 48 ساعت اخیر در محور گناوه به دیلم چهار مصدوی برجای گذاشت.
عبدالعلی صیادی روز جمعه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: در یکی از این حادثه ها که در نزدیکی پیچ چاهک رخ داد خودرو اعضای یک خانواده که از یاسوج مسافر نوروزی بودند، واژگون شد و 2 مصدوم برجای گذاشت.

تصادف و مصدومیت خانواده ی یاسوجی در محور گناوه + تصویر

وی گفت: در حادثه دیگر نیز که ساعت 9 صبح روز جاری رخ داد یک دستگاه خودرو پژوپارس واژگون که 2 مصدوم آن پس از کمک های اولیه به بیمارستان انتقال یافتند.
محور گناوه به دیلم از نقاط پرتردد و حادثه خیز مواصلاتی شمال استان بوشهر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار