سال که نکوست،ازبهارش پیداست
تیم فوتبال ایران در ششمین دیدار خود از مرحله انتخابی جام جهانی2018 از ساعت20:30دقیقه در دوحه به مصاف قطر رفت که این دیدار بابرد یک برصفر ایران به پایان رسید.
کد خبر: ۳۹۸۰۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۱ 23 March 2017
تیم فوتبال ایران در ششمین دیدار خود از مرحله انتخابی جام جهانی2018 از ساعت20:30دقیقه در دوحه به مصاف قطر رفت که این دیدار بابرد یک برصفر ایران به پایان رسید.
به گزارش تابناک ایلام؛صدرنشین این گروه در این دیدار با ترکیب بیرانوند،محمدی،عزت اللهی،پورعلی گنجی،انصاری فرد،منتظری،طارمی،غفوری،جهانبخش،پورقاز وآزمون درترکیب ثابت قرارگرفتند.
نیمه اول ودر دقیقه4 پاس درعمق بازیکن قطر از کناردرپازه ایران به بیرون رفت.دقیقه6 ضربات پیاپی آزمون وانصاری فرد با عکس العمل خوب دروازه بان قطر دور شد تا نخستین موقعیت خطرناک ایران درهمان دقایق ابتدایی از دست برود.دقیقه9 ضربه آزاد بازیکن قطر با مشت بیرانوند دور شد.دقیقه14 ضربه آزاد جهانبخش خطرناک از کناردروازه قطر به بیرون رفت.دقیقه18 سانترعفیف درازکش دراختیار بیرانپند قرارگرفت.دقیقه 23 ضربه بازیکن قطر از کناردروازه بیرانوند با اختلاف کمی به بیرون رفت.
دقیقه26 ضربه خطرناک تاباتا دراختیار گلر ایران قرارگرفت.دقیقه 29 پرتاب اوت حاج صفی با ضربه دیدنی آزمون وعکس العمل خوب سنگربان قطر به کرنر رفت.دقیقه32 سانتر عفیف با برخورد به بیرانوند به کرنر رفت.دقیقه36 پرتاب حاج صفی دراختیارگلر قطر قرارگرفت.دقیقه38 سانترمحمدی با ضربه سرسردار به بیرون رفت.دقیقه46 ضربه خطرناک بازیکن قطر با برخورد به مدافع ایران به بیرون رفت تا بازی درپایان نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.
نیمه دوم ودر همان دقیقه اول موقعیت قطری ها توسط مدافعان ایران دور شد.دقیقه48 سانتر بازیکن قطر با عکس العمل خوب بیرانوند دور شد.دقیقه 51 ضربه بغل پای طارمی در گوشه دروازه قطر جای گرفت تا ایران غرق در شادی شود.دقیقه54 ضربه سوریا به کرنر رفت در ادامه ضربه بازیکن قطر در اختیار بیرانوند قرار گرفت.دقیقه60 پاس درعمق طارمی دراختیار گلر قطر قرارگرفت.دقیقه64 ضربه بازیکن قطر در دومرحله توسط بیرانوند مهارشد.دقیقه68 ضربه اسد از بالای دروازه بیرانوند به بیرون رفت.دقیقه70 موقعیت تک به تک آزمون توسط گلر قطری ها مهارشد.
دقیقه75 ضربه جهان بخش دراختیارگلر قطر قرارگرفت.دقیقه75 ضربه طارمی از بالای دروازه به بیرون رفت.دقیقه85 ضربه سر خطرناک عنابی پوشان قطر از کناردروازه به بیرون رفت.دقیقه88 پرتاب دیدنی بیرانوند  با ضربه حاج صفی به بیرون رفت.دقیقه89 ضربه طارمی از بالای دروازه به بیرون رفت.دقیقه92 ضربه وحیدامیری به بیرون رفت.دقیقه93 ضربه بازیکن قطر از کناردروازه بیرانوند به بیرون رفت.دقیقه94 ضربه سوریا دراختیار بیرانوند قرارگرفت.تا بازی درپایان با پیروزی ایران به پایان برسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار