حاشیه هایی که به نفع مردم تمام شد!
وزیر بهداشت ،درمان وآموزش پزشکی ، صبح امروز در تماس تلفنی با فرماندار شهرستان بدره فرار سیدن سال جدید را به ایشان ومردم شهرستان بدره تبریک گفت واز تحقق مطالبات درمانی فرماندار خبرداد
کد خبر: ۳۹۷۴۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴ 21 March 2017

تابناک ایلام ::سفر وزیر بهداشت ،درمان وآموزش پزشکی در ماههای پایانی سال 95 به شهرستان بدره ،که به دنبال طرح مطالبات حوزه بهداشت ودرمان توسط فرماندار این شهرستان با حاشیه هایی روبرو شد، برای مردم این شهرستان زیاد هم بد نشد.

پس از آنکه سیروس مرادحاصلی فرماندار شهرستان بدره در حضور قاضی زاده هاشمی ،مواردی را بعنوان مطالبات مردم این شهرستان مطرح نمود ،نحوه مواجهه وزیر با این مطالبات ،به یک تنش و درگیری لفظی منجر شد .

بدنبال کشانیده شدن حاشیه به وجود آمده به فضای رسانه ای و مجازی کشور ،عده ای براین باور بودند که شیوه بیان مطالبات توسط فرمانداراز یک سو  و نحوه برخورد وزیر بهداشت با این موضوع از سویی دیگر  ،سرانجامی جز نادیده انگاشتن نیازهای این شهرستان ومطالبات به حق مردم محروم این شهرستان نخواهد داشت.

اگر چه عذر خواهی فوری وزیر بهداشت وفرماندار بدره ،تاحدودی مبین فروکش نمودن حاشیه های سفر وزیر بهداشت به شهرستان بدره بود ،اما یک هفته بعد ،اعزام نماینده ای از سوی وزیر بهداشت بمنظور بررسی مشکلات و نیازهای این شهرستان در حوزه بهداشت ودرمان ، از پس لرزه های شیرین ،درگیری لفظی قاضی زاده هاشمی وسیروس مرادحاصلی به نفع مردم این شهرستان حکایت داشت.

گویا عذاب وجدانهای وزیر در نحوه مواجهه با مطالبات درمانی شهرستان بدره تمامی ندارد وقاضی زاده هاشمی عزم خود را جزم نموده تا به هرشکلی که شده از عذاب وجدان ناشی از نحوه برخورد خود با نماینده دولت در این شهرستان رهایی یافته وبه قول یارو گفتنی "دل شکسته ای را بند بزند"!

وزیر بهداشت ،درمان وآموزش پزشکی ، صبح امروز نیز  در تماس تلفنی با فرماندار شهرستان بدره فرار سیدن سال جدید را به ایشان ومردم شهرستان بدره تبریک گفت.

دکتر قاضی زاده هاشمی در این تماس تلفنی پیگیر کاستی های حوزه بهداشت و درمان شهرستان بدره شد و گفت: مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تکمیل زایشگاه بدره به حساب دانشگاه علوم پزشکی ایلام واریز شده است.

وزیر بهداشت در این تماس تلفنی از ارسال دستگاه رادیولوژی تمام اتوماتیک دیجیتال به شهرستان بدره خبر داد و خاطرنشان کرد: به زودی ۱۰ تخت درمان بستر برای ۴تخصص اصلی زنان و زایمان، اطفال، داخلی و جراحی عمومی به شهرستان بدره ارسال میشود.

به این ترتیب با این تماس تلفنی وزیر بهداشت ،تمامی مطالبات حاشیه ساز فرماندار شهرستان بدره محقق شد.به هرحال تمام خواسته فرماندار بدره از وزیر بهداشت چیزی جز رفع موارد یاد شده آن هم بخاطر رفاه حال مردم این شهرستان نبود ، موضوعی که می توانست با سعه صدر وزیر ودرفضایی صمیمی در همان روز با خوبی وخوشی بدون ایجاد حاشیه در دسر ساز وپر هزینه برای ایشان ودولت به اتمام برسد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار