فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی خبر داد
فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی گفت:از ۲۹ اسفند تمهیدات ویژه ترافیکی در مسیر های منتهی به حرم مطهر رضوی به اجرا گذاشته خواهد شد.
کد خبر: ۳۹۶۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳ 18 March 2017
به گزارش تابناک رضوی به نقل از آستان نیوز، سردار بهمن امیری مقدم در حاشیه جلسه شورای ترافیک حرم مطهر رضوی که با حضور قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی و شهردار مشهد برگزار شد، اظهار کرد: در آستانه فرا رسیدن سال نو و بهار طبیعت، زائران و مجاوران بیشماری به آستان علی بن موسی الرضا(ع) مشرف می شوند، از این رو یکی از دغدغه های ما موضوع جلوگیری از راه بندان و  تامین پارکینگ برای زائران است.

وی افزود:به همین منظور جلسات متعددی برای رفع مشکلات ترافیکی در این ایام تشکیل و مصوب شد به منظور فراهم آوردن شرایط مناسب برای زائران، همزمان با شب ۲۹ اسفندماه سال جاری، محدودیتهای ویژه ترافیکی در مسیرهای منتهی به حرم مطهر رضوی اعمال شود.

امیری مقدم تاکید کرد: در راستای ارائه خدمات هر چه مطلوب تر به زائران و رفاه حال مجاوران بارگاه منور امام رضا(ع)، با مشارکت آستان قدس رضوی و شهرداری مشهد ٨ هزار فضای توقف وسایل نقلیه در محدوده خیابان‌های منتهی به حرم مطهر ایجاد شده است.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: با توجه به جمعیت زائران در مشهد، مسیرهایی را برای خودروهای عمومی باز گذاشته ایم تا زائران از مسیرهای میدان شهدا، میدان بسیج، چهاراره مقدم و پنجراه به صورت رایگان و شبانه روزی به حرم مطهر رضوی منتقل شوند.

وی تصریح کرد: توصیه می‌شود زائران و مجاوران برای تشرف به حرم مطهر رضوی از تردد با خودروهای شخصی خودداری کرده و از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند زیرا هیچ خودرویی در مسیرهای منتهی به حرم مطهر اجازه توقف نخواهد داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار