پاسخ استاندار اصفهان درمورد تجمع سپرده‌گذاران گیتی‌پسند؛
تابناک: طی سه سال گذشته تصمیمات خوبی برای گیتی پسند اتخاذ شده که انتقال سهام این شرکت از سهام خاص به سهام عام از جمله اقدامات است.
کد خبر: ۳۹۵۸۵
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱ 26 May 2015
به گزارش تابناک اصفهان، به دنبال تجمع عده یا سهامداران و سپرده گذاران شرکت گیتی پسند در مقابل استانداری اصفهان، استاندار در این رابطه در جمع خبرنگاران گفت: طی سه سال گذشته تصمیمات خوبی برای گیتی پسند اتخاذ شده است که انتقال سهام این شرکت از سهام خاص به سهام عام، ارایه تسهیلات و پرداخت بخشی از طلب مردم به صورت سهام از جمله اقدامات صورت گرفته است.

استاندار اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر تعدادی از سهام داران اندک شرکت گیتی پسند حاضر به دریافت طلب خود به صورت سهام نیستند و از این رو اقدام به تجمع روبروی استانداری می‌کنند، ابراز داشت: برنامه‌ریزی برای پرداخت بدهی این افراد نیز در دستور کار قرار گرفته است که تنها مشکل ۲۰۰ سپرده گذار هنوز حل نشده است و این درحالی است که در ابتدا تعداد سپرده گذاران گیتی پسند که خواهان طلب خود بودند،بالغ بر ۲۰ هزار نفر بود.

وی اضافه کرد: در این راستا باید یادآور شوم که مردم نیز باید در هنگام سرمایه‌گذاری توجه داشته باشند که در کدام بانک سرمایه‌گذاری می‌کنند تا مشکلات اینچنینی برایشان ایجاد نشود.

گفتنی است صبح امروز تعدادی از سپرده گذاران که خواهان طلب خود از این مجموعه صنعتی بودند، در مقابل استانداری تجمع کردند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
اطلاعات غلط به استاندار داده اند بيشتر از 20 هزار نفر پولشان را نگرفته اند. به داد مردم برسيد.از خدا بترسيد؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار