مهندس رستم قاسمی درمسجد میانه تبریز؛
فرمانده سابق قرارگاه خاتم الانبیا(ص) انقلاب اسلامی اذعان داشت ،آمار سازی چیزی را درست نمی کند، آمار تورم قدرت جیب مردم است وآن چیزی که مردم حس می کنند.
کد خبر: ۳۹۵۵۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۲ 15 March 2017
رستم قاسمی وزیر سابق نفت با اشاره به سالروز عملیات بدر گفت :مردم آذربایجان ازقبل به مدافعین سپر ایران و انقلاب اسلامی معروف است و دلاور مردانی همچون مهدی باکری و ستارخان وباقرخان اهل این دیار است.


رستم قاسمی به ظرفیت های بالای آذربایجان در حوزه صنعت اشاره کرد وگفت :متاسفانه این ظرفیت ها به صورت مناسب استفاده نشده است.

وی اذعان داشت ،دومولفه می تواند منجر به پیشرفت ایران اسلامی منجر شود و این دو مولفه مردم و رهبری است ؛ایران اسلامی بامشکلات و دست انداز های بزرگی روبرو بوده است ولی مردم درکنار بهره گیری از رهنمودهای رهبری براین مشکلات غالب شده است.

وزیر نفت دولت دهم به درگیری های منطقه ای اشاره کرد و گفت :هدف اصلی دشمن کشور ایران بود ولی نتوانستند ایران را تضعیف کنند.

رستم قاسمی تاکید کرد ،حضورایران درسوریه برای حفظ سرزمین این کشور نیست بلکه برای دفاع از ایران است.

وی تصریح کرد ،اگر سردار سلیمانی نبود حکومت شیعی درعراق وجودنداشت.

 خنجرایران به عربستان
 
وزیر دولت دهم اذعان داشت :عربستان گفته است ایران باموضوع یمن خنجر به کشور عربستان وارد کرده است .

دیپلماسی مقتدارنه نه ملتمسانه
وی اضافه کرد، هیچ فردی مخالف ارتباط با دنیا به غیر ازاسرائیل نیست ولی باید عزت ایران حفظ شود.

فشاربه مردم

رستم قاسمی تشریح کرد ،استکبار با تحریم های فلج کننده می خواست ملت ایران را بشکنند ولی با تحمل مردم وتدبیر رهبری وبه اذعان خود تحریم کنندگان تحریم نتواسنت ملت ایران راشکست دهد.

قاسمی ابراز داشت ،حق مردم ایران شرایط فعلی اقتصادی نیست و مشکلات اقتصادی و شغلی ،ناکارامدی مسئولین با دست درازی به بیرون این مشکلات راتشدید می کند.

آلودگی بنزینی
وی باکنایه به دولت روحانی گفت ،اوایل دولت تدبیر مشکلات آلودگی کلانشهر ها را به بنزین نامناسب نسبت می دانند ولی امروز پس ازچهار سال آلودگی کلانشهر ها تشدید شده است.

رستم قاسمی با اشاره به مشکلات پساتحریم اظهار داشت ،زمان تحریم بنزین فکر می کردند مردم در صفوف بنزین بایستند ولی با گفتمان ما می توانیم مشکلاتی ازاین قبیل به وجود نیامد.

 آمار واقعی تورم جیب مردم است

فرمانده سابق قرارگاه خاتم الانبیا(ص) انقلاب اسلامی اذعان داشت ،آمار سازی چیزی را  درست نمی کند،آمار تورم قدرت جیب مردم است وآن چیزی که مردم حس می کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :