استاندار کرمانشاه گفت:در اجرای پروژه قطار راه آهن کرمانشاه پس از سفر رئیس جمهوری ۵۰ میلیارد تومان اختصاص داده شد که هزینه باقی مانده را وزارت زاه و شهرسازی پررداخت می کنند.
کد خبر: ۳۹۴۷۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰ 14 March 2017
به گزارش خبرنگار تابناک از کرمانشاه، امروز اسدالله رازانی در بازدید از پروژه راه آهن غرب اظهارداشت: ۲۵۰ میلیارد تومنان از هزینه پروژه  تامین اعتبار شده که با سفر وزیر راه وشهرسازی  ۳۱ فروردین سال آینده افتتاح این پروژه تعیین شده است.

وی با بیان اینکه همه ی اقدامات مورد نیاز این پروژه از قبیل حمل، ریل گذاری تهیه مصالح، تراولس و.... انجام و مشکلات آن رفع شده است، افزود: نیروی انسانی بسیاری در این پروژه فعالیت دارند، که در پنج نقطه از پروژه کار می کنند.

رازانی گفت: در بازدبد پنج روز پیش از پروژه، دو کیلومتر ریل گذاری شده بود که در بازدید امروز یازده کیلومتر از آن از سمت کرمانشاه ریل گذاری شده است که ریل گذاری با سرعت در حال انجام و پس از ایام نوروز پروژه را به سمتی که به مردم قول داده ایم پیش می بریم.

وی با اشاره به قول دکتر روحانی برای مجهز کردن حمل ونقل کشور به سیستم ریلی ، افزود: کرمانشاه نیز جزو پنج استانی است که باید یه سیسیتم ریلی متصل شودکه با سفر وزیر راه وشهر سازی به استان پروژه را افتتاح می کنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار