کاپیتان تیم ملی بوکس ایران گفت :
امین قاسمی‌پور با اشاره به حضورش در اردوی آمادگی تیم ملی بوکس، اظهار داشت: حدود سه هفته است که در اردوی آمادگی تیم ملی بوکس جمهوری اسلامی ایران حضور دارم.
کد خبر: ۳۹۴۵۴
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴ 26 May 2015

به گزارش تابناک گیلان ، امین قاسمی‌پور با اشاره به حضورش در اردوی آمادگی تیم ملی بوکس، اظهار داشت: حدود سه هفته است که در اردوی آمادگی تیم ملی بوکس جمهوری اسلامی ایران حضور دارم.

 وی با اشاره به حضور مربی اوکراینی در تیم ملی بوکس تصریح کرد: این مرحله از اردو با نظارت وینگو ولادیمیر مربی اوکراینی تیم ملی در حال انجام است.  

کاپیتان گیلانی تیم ملی بوکس ادامه داد: این مرحله از اردو به منظور آماده‌سازی اعضای تیم برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان در حال انجام است.

کاپیتان تیم ملی بوکس ایران با اشاره به برگزاری مسابقات لیگ ستارگان بوکس جهان گفت: مسابقات لیگ ستارگان بوکس جهان 29 خرداد ماه جاری در مسکو برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه نفرات نخست این مسابقات سهمیه المپیک را دریافت می‌کنند، افزود: تمام تلاش خود را برای تحقق این موضوع به‌کار خواهم گرفت.

قاسمی‌پور درباره وضعیت بوکس گیلان افزود: هیئت بوکس گیلان اکنون در شرایط خوبی بسر می‌برد و تیم جوانان و بزرگسالان بوکس گیلان در مرکز استان در اردوی آمادگی هستند و روزانه گزارش فعالیت اعضای تیم توسط دبیران انتخابی به بنده اعلام می‌شود.

وی سال جاری را پر مسابقه خواند و خاطرنشان کرد: امسال سال گزینش برای سهمیه المپیک است و امیدواریم با حمایت مسئولان بتوانیم در اردوهای تیم ملی بدون دغدغه خاطر حضور داشته باشیم.

کاپیتان تیم ملی بوکس یادآور شد: امیدوارم با حضوری قدرتمند در این مسابقات ضمن کسب مدال جهانی و سهمیه المپیک بتوانم برای گیلان و کشور افتخارآفرینی کنم.

وی با قدردانی از مساعدت‌های مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری رشت متذکر شد: مدیر عامل و مجموعه سازمان آتش‌نشانی شهرداری رشت تاکنون نهایت همکاری را با بنده داشته‌اند و از تمام آنها قدردانی می‌کنم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار