مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری:
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: هواپیمای مسیر عسلویه-تهران هواپیمایی کاسپین با مدیریت عوامل پروازی و همکاری عوامل فرودگاهی در فرودگاه عسلویه سالم به زمین نشست.
کد خبر: ۳۹۳۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۷ 12 March 2017
به گزارش تابناک رضوی،رضا جعفرزاده اظهارداشت: به لحاظ اشکال در انجام پرواز عسلویه - تهران و لزوم بازرسی ها روی هواپیما برای این پرواز تاخیر اعلام و پس از بازرسی ها ساعت 18:30 دقیقه برای اطمینان بیشتر این هواپیما بدون مسافر فرودگاه عسلویه را به مقصد تهران ترک می کند که پس از ترک فرودگاه خلبان هواپیما به علت بروز نقص فنی تصمیم به بازگشت به فرودگاه عسلویه را می گیردکه خوشبختانه هواپیما در ساعت 19:45 سالم به زمین می نشیند.
وی ادامه داد: کارشناسان سازمان هواپیمایی کشوری به زودی برای بررسی موضوع به فرودگاه عسلویه اعزام می شود.
دومين ايرباس ٣٣٠ هما به علامت ثبت EP-IJB روز ٢٦ اسفند وارد كشور خواهد شد . اولين فروند از اين نوع هواپيما به علامت ثبت EP-IJA ديروز وارد كشور شد.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت:ساعت ۱۸:۳۰ امروز هواپیمای بوئینگ شرکت کاسپین که قصد داشت عسلویه را به مقصد تهران ترک کند به دلیل نقص فنی و نیاز به بررسی هواپیما، پرواز خود را با تأخیر انجام داد. پس از آن که بررسی‌های ابتدایی روی این هواپیما صورت گرفت، 
وی افزود :کادر هواپیما تصمیم گرفت برای بررسی کامل ایمنی، پرواز هواپیما به مقصد تهران را بدون مسافر انجام دهد تا پس از رسیدن به فرودگاه مهرآباد شرایط برای بررسی دقیق‌تر علت نقص فنی و برطرف شدن آن مهیا شود.چند دقیقه پس از آغاز پرواز، خلبان اعلام کرد که به دلیل نقص فنی باید در فروگاه عسلویه فرود اضطراری صورت گیرد.با فراهم شدن شرایط از سوی مسئولان فرودگاه و کادر پرواز خوشبختانه این هواپیما در ساعت ۱۹:۴۵ به زمین نشست و تمام کادر حاضر در هواپیما نیز در سلامت کامل به سر می‌برند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار