همه گفته ها و ناگفته های این یادگار گذشتگان را در نوروز 96 به فال نیک می گیریم *چرا که با امید و توکل به محول الحول و الاحوال انشاءالله احسن الحال در پیشرفت و توسعه صنعت کهگیلویه در حال عملیاتی شدن است.
کد خبر: ۳۹۲۸۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۲ 11 March 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با انتشار گزارشی برخی کارهای انجام شده و در حال انجام حوزه ی انتخابیه را به هفت سین سفره ی عید تشبیه کرده است.
در این یادداشت آمده است :
سین اول هفت سین کهگیلویه در نوروز 96 «*سیمان سپو*»

امروز در جای جای ایران و حتی ایرانیانی که در اقصی نقاط این جهان پهناور زندگی می کنند در تدارک خانه تکانی و چیدمان سفره هفت سین خویشند. نوروز این سنت دیرینه ایرانیان با گذر زمان نو تر میشود. دید و بازدید، نو آوري، تغییر و زدودن کدورت از دلها از جلوه های بارز و نیکوی این تمدن کهن و عیدی دادن بزرگترها موهبت نوروزاست.
همه گفته ها و ناگفته های این یادگار گذشتگان را در نوروز 96 به فال نیک می گیریم *چرا که با امید و توکل به محول الحول و الاحوال انشاءالله احسن الحال در پیشرفت و توسعه صنعت کهگیلویه در حال عملیاتی شدن است. آری تحقق دو وعده دیگر از شعارهای انتخاباتی مهندس عدل هاشمی* که در واقع بزرگترین عیدی برای کهگیلویه بزرگ که هم آب است و هم نان در آستانه آغاز عملیات اجرایی و كلنگ زنی می باشند. کارخانه سیمان همان پروژه به کما رفته ای که به فراموشی سپرده شده بود به ناچار به زیر کشت هندوانه رفت و قطعات و آهن آلات آن در ازای دستمزد به تاراج رفتند و حتی تغییر کاربری به گاوداری را در کارنامه 10 ساله خواب خود دارد *اکنون با عزم جزم، همت، پیگیری های مجدانه، شبانه روزی و تعاملات بی نظیر مهندس عدل هاشمی این مطالبه به حق و عمومی مردم زنده شد جانی دوباره گرفت و به چرخه صنعت و توسعه آمد* و این توفیق و کاری است بزرگ و کم نظیر تغییر بنیادین از سیمان خاکستری به *سیمان سفید* این کارخانه را در جنوب کشور * منحصر به فرد و بدون رقیب نگه میدارد. نامه اعتبار اولویت توسط وزارت صنعت و معدن فایناسور چینی را بر آن داشت تا بلا درنگ *طرح را به مبلغ 90 میلیون یورو فایناس نماید*. خوشبختانه کارهای اداری انجام، بانک عامل مشخص و ساختمان های مورد نیاز در دهدشت نیز اجاره گردیده و پیمانکار عملیات ساختمانی و اداری قرارداد را بصورت ریالی منعقد و تجهیزات و امکانات پروژه در حال انتقال به سایت است. به حول و قوه الهی قبل از سال جدید شاهد آغاز عملیات اجرایی آن خواهیم بود.
*وعده دیگر رئیس کمیته گاز و پتروشیمی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در زمستان گذشته، * تأمین آب شرب شهرستان های کهگیلویه، چرام، لنده، سوق و روستاهای در مسیر بود که انشاءالله این مهم نیز قبل از سال جدید کلنگ زنی خواهد شد. این طرح ملی قرار است از پایین دست تصفیه خانه سد کوثر و با پیش بینی 30 میلیارد تومان در بودجه 96 و اختصاص مبلغ 25 میلیارد تومان از اعتبارات سفر استانی هیأت محترم دولت به استان اجرایی شود. کل اعتبار این پروژه عظیم سیصد میلیارد تومان نیز برآورد شده و لازم به ذکر است که با پیگیری های مستمر و مجدانه مهندس هاشمی پور و سازمان آب منطقه ای استان مناقصه عمومی برگزار و قرارگاه سازندگی خاتم برنده آن گردید. و این مژده ای است به مردم شریف کهگیلویه. *نظر به توانمندی قرارگاه، کارنامه بسیار درخشان گذشته اش و تعاملات ارزنده نماینده مردم* با آن قرارگاه سازندگی و خدمت رسان و مطابق تصمیمات و توافقات انجام شده به *حول و قوه الهی* عملیات اجرایی در چند جبهه آغاز به کار خواهد کرد. گرچه رضایت مردم و دعای خیر آنان در حق همه کسانیکه در اجرای این پروژه های عظیم همکاری و همیاری داشته اند انشاءالله رضای پروردگار و اجر اخروی را بهمراه خواهد داشت اما لازم است از توجه صادقانه و زحمات خداپسندانه مسئولین وزارت محترم نیرو در پاسخ به سماجت های نماینده سخت کوش که بیشترین ارتباطات و تعاملات را با آن وزارت و وزارت نفت به جهت جایگاه خود در مجلس دارند و نیز از استاندار محترم و دلسوز، مسئولین پرتلاش سازمان آب منطقه ای استان و شخص مدیر عامل محترم، همچنین معاونت ارزشمند و گرانقدر بهره برداری مدیریت منابع آب کشور جناب آقای مهندس حبیبی تشکر و سپاسگزاری ویژه نمايیم. زحمات و تلاش های نماینده سابق مردم در مجلس جناب آقای بزرگواری شایسته تقدیر و فراموش نشدنی است. سلامتی، توفیق و سربلندی همه عزیران خدمتگزار را از خدای سبحان مسئلت می نمايیم.

دفتر ارتباطات مردمي نماينده كهگيلويه، بهمئي، چرام و لنده در مجلس شوراي اسلامي

اسفند 95
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
عبدیانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۲
خسته نباشی سردار محبوب قلب ها ...
اهالي تنگ سپو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۲
كجاست سيمان سپو كه ما نمي بينيم؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار