سرپرست انتظامی شهرستان ایلام در خصوص چهارشنبه آخرسال ومراسمات غلط هشدار داد.
کد خبر: ۳۹۲۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۴ 11 March 2017

به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ "حمید فتاحی "گفت:بسیاری از مراسمات واقدامات بعضی از شهروندان در خصوص چهارشنبه آخرسال غلط وخطرساز هستند.

وی افزود:آتش بازی وانجام اقدامات انفجاری وترقه بازی مخصوصا برای بچه ها وکودکان بسیار خطرناک وحتی مرگ آفرین است.والدین گرامی بایستی به هشدارهای پلیس توجه جدی کرده وفرزندان خودرا که سرشار از هیجان وریسک های خطر آفرین هستند با راهنماییهای دلسوزانه ی خود ارشاد کرده واز وقوع هر گونه خطر جلوگیری نمایند.

این مقام مسئول انتظامی اظهار داشت:احترام گذاشتن به سنت ورسوم هر قشری از جامعه فارغ از دین ونژادآنها امری اجتناب ناپذیراست اما بازنگری،اصلاح کردن وبهینه سازی رسومات غلط بسیار شایسته ،مفید وخداپسندانه تر است.

سرهنگ فتاحی در پایان با تشکر از اعتماد وهمکاری خوب مردم با پلیس گفت:امیدواریم شهروندان خوب وفهیم با رعایت هشدارهای پلیس وپیشگیری از خطرات فراروی، شادکامی وخنده را برای خانواده های خود خلق کنند.
 


کشف بیش از  34 هزار عدد مواد محترقه در شهرستان دره شهر

فرمانده انتظامی شهرستان  دره شهر از کشف 34 هزار و400عدد مواد محترقه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ" مهرداد علیمحمدی" با اعلام این خبر گفت:مأموران  در پي اطلاع از بر اينکه شخصي به هویت معلوم ساکن یکی از شهرهای همجوار استان  با يک دستگاه خودرو پرايد اقدام به فروش مواد محترقه در سطح شهرستان می کند موضوع را در دستور کار قرار دادند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر افزود: بررسی های اولیه پلیس مشخص کرد راننده یکدستگاه خودرو پراید در حال فروش مواد محترقه است که بلافاصله واحد گشت کلانتری مرکزی شهر دره شهر خودرو را متوقف و راننده را دستگیر کردند.

وی افزود: در بازرسي بعمل آمده ازخودرو تعداد 28  هزار و 800 عدد مواد محترقه کشف شد.

سرهنگ علیمحمدی خاطرنشان کرد: در طرح یکروزه پلیس همچنین 5 هزار و 600 عدد انواع مواد محترقه هز چنو واحد صنفی جمع آوری شد.

وی گفت: در همین رابطه چند نفر دستگیر که پس از  تشکیل پرونده ،جهت سيرمراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شدند. /م



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار