با کسب بیشترین امتیاز؛
تیم تیراندازی صدرا سیستم با کسب بیشترین امتیاز قهرمان لیگ تیراندازی مردان قم شد.
کد خبر: ۳۹۲۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵ 11 March 2017
به گزارش تابناک قم، مسابقات لیگ تیراندازی مردان استان قم به پایان رسید و تیم تیراندازی صدرا سیستم موفق شد با کسب بیشترین امتیاز حاصل شده از مسابقات تفنگ بادی و تپانچه به مقام قهرمانی دست پیدا کند.

در این مسابقات که جمعه شب به پایان رسید  تیم‌های شرکت کننده در قالب ۴ تیم با هم رقابت کردند که در پایان، تیم صدرا سیستم به‌عنوان قهرمان و تیم فرآورده‌های لبنی لبنیران نایب قهرمان این دوره در ۲ رشته تفنگ و تپانچه بادی شدند.

در رده بندی نهایی رشته تفنگ بادی، صدرا سیستم در مکان اول قرار گرفت و تیم‌های  لبنیران در مکان دوم و بسیج مهندسین در مکان سوم ایستادند و در بخش تپانچه نیز صدرا سیستم اقتدار خود را تکرار کرد و قهرمان شد و تیم‌های بسیج مهندسین و لبنیران دوم و سوم شدند.

نفرات برتر این دوره از مسابقات لیگ تیراندازی استان قم در بخش مردان  در رده بندی انفرادی بدین گونه معرفی شدند که در رشته تفنگ بادی، هادی غرباقی از تیم صدرا سیستم مقام اول را کسب کرد و حامد غرباقی از تیم بسیج مهندسین مقام دوم و سید محمدصادق چاوشی از تیم لبنیران مقام سوم را به دست آوردند.

همچنین در رده بندی انفرادی تپانچه بادی نیز، محمود جعفر غفار از صدرا سیستم به مقام نخست رسید، یحیی شاطریان از شرکت لبنیران دوم شد و هادی باقری از بسیج مهندسین مقام سوم مسابقات را کسب کرد.

پرونده لیگ تیراندازی مردان استان قم در حالی بسته شد که پیش از این در مسابقات لیگ تیراندازی زنان استان قم نیز تیم مخابرات موفق به کسب عنوان نخست این رقابت شده بود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار