وزیرارتباطات و فناوری خبرداد:
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از به بهره برداری رسیدن طرح بزرگ اشتغال حوزه ICT در استان خراسان رضوی در فروردین سال آینده نوید داد و گفت : انشاله با زیرساخت هایی که در استان خراسان رضوی فراهم شده است زواری که برای زیارت مشرف می شوند هیچ مشکلی در استفاده از خدمات صوت و اینترنت نخواهند داشت.
کد خبر: ۳۹۱۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۴ 09 March 2017
به گزارش تابناک رضوی ، دکتر محمود واعظی بعد از افتتاح پروژه های مخابراتی در تربت حیدریه و در جمع خبرنگاران گفت: با زیرساخت هایی که در استان خراسان رضوی فراهم شده انشااله زوار محترم و عزیزی که برای زیارت مشرف می شوند برای استفاده از خدمات صوت و اینترنت مشکلی نخواهند داشت و به راحتی می تواند از این خدمات استفاده کنند. 
وی با اشاره به اولویتی که اشتغال در دولت یازدهم و مردم دارد افزود: برنامه ریزی را یک سال و نیم گذشته طوری انجام دادیم تا توسعه ICT در خدمت اشتغال دانش بنیان باشد تا برای فارغ التحصیلان مختلف شغل ایجاد کنیم که از طریق وام وجوه اداره شده کمک هایی را به شرکت های دانش بنیان، گروه های فعال این حوزه و صاحبان اپلیکیشن ها از این طریق ارایه دادیم. 
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به گستردگی خراسان رضوی و تعداد فارغ التحصیلان این استان اظهار کرد: برای کمک بیشتر و سریعتر این اختیار را به استان خراسان رضوی دادیم تا کارگروه وام وجوه اداره شده ادامه در خود استان تصمیم گیری شود. 
بالاترین مقام مسوول حوزه ICT کشور تصریح کرد: طرح بزرگی را با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استانداری خراسان رضوی و بخش خصوصی برای اشتغال دنبال می کنیم که انشاله در فروردین به بهره برداری می رسانیم که بر همین اساس ظرف یکسال آینده تعداد قابل توجهی شغل ایجاد کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار