شهردار لواسان با اشاره به پروژه های عمرانی آماده بهره برداری در این شهر از برگزاری جشن عمران و آبادانی لواسانات همزمان با جشن شکوفه های گیلاس در اوایل اردیبهشت ماه سال 1396 خبر داد.
کد خبر: ۳۹۱۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸ 09 March 2017

علی مرادی، در تشریح پروژه های عمرانی آماده بهبه برداری در این شهر گفت: بسیاری از پروژه های شهر لواسان همچون ساحل سازی چهار دریاچه، پیست دوچرخه سواری، جاده سلامت حاشیه دریاچه، ساخت فضاهای ورزشی و آموزشی، ساخت بوستان های گل و گیاه و نورپردازی معابر برای دهه فجر سال جاری آماده بهره برداری بود که امیدواریم در مناسبتی ویژه توسط استاندار تهران و مجموعه مدیریت استان تهران به بهره برداری برسند.

وی افزود: این پروژه ها با بودجه ای بالغ بر 8000 میلیارد ریال آماده شده اند که امیدواریم همزمان با جشن شکوفه های گیلاس در اوایل اردیبهشت ماه سال آینده بتوانیم جشن عمران و آبادانی لواسان را برگزار کنیم.

مرادی تاکید کرد: ازهمه شهروندان عزیز، متخصصان، دانشجویان، هنرمندان، ادارات، فعالان و متخصصین پیشگام در عرصه‏ی کشاورزی و... درخواست می کنیم ایده‏ها، نظرات و پیشنهادات خود را جهت برپایی هر چه با شکوه‏تر جشن شکوفه های گیلاس به شهرداری لواسان ارائه کنند. بی تردید خلاقیت، نوآوری و تعامل همه‏ی اقشار شهر لواسان رهنمون راه ما در امر خدمت‏رسانی خواهد بود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار