رئیس جشنواره حسنات:
تابناک: برخی دوستان در این روزها تا نیمه شب برای برگزاری این جشنواره فعالیت کردند، جشنواره‌ای که جوانی را تا صبح بیدار نگه می دارد بسیار با ارزش است. از افرادی که در دبیرخانه در این چند شب و چند ماه تلاش کردند صمیمانه تشکر می کنم.
کد خبر: ۳۹۱۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵ 09 March 2017
تابناک اصفهان: حسین ملایی شامگاه چهارشنبه در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه حسنات اظهار داشت: جوانان عزیزی که در این جشنواره حضور داشتید، امیدوارم هر کدام از شما در سال‌های آینده به جایگاه‌های بزرگی برسید و مانند هنرمندانی همچون اصغر فرهادی افتخار آفرین باشید.

وی افزود: شاید در کشور هنرمند و نویسنده زیاد داریم اما اصغر فرهادی علاوه بر هنرنمایی‌های قبلی، دفاع از منافع ایران را جزو وجود خود قرار داده بود.

رئیس جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات با بین اینکه زاون  قوکاسیان به شدت به این آب و خاک علاقه داشت، تاکید کرد: ما میراث‌دار هزاران انسانی هستیم که در طول تاریخ این کشور تمدن این کشور را آفریدند و باید این رسالت را حفظ و از مرز و بوم این کشور در تمام سطوح دفاع کنیم.

وی ادامه داد: اگر سربازان از حدود این کشور دفاع می کنند ما مکلف هستیم از فرهنگ این کشور در تمام صحنه های بین المللی دفاع و حضور موثر داشته باشیم.

ملایی تاکید کرد: بضاعت ما این است که در میان کارهای خیری که می توان انجام داد برگزاری این نوع جشنواره ها را انتخاب کردیم که موضوع آن نیز مرتبط با احسان و نیکوکاری است.

وی اضافه کرد: تمام تولیداتی که در بخش هنری با ارزش های انسانی وتاکید بر آن ساخته شود مورد قبول عمومی مردم قرار می گیرد چراکه احسان و نیکوکاری نیاز همه انسان ها و دامنه آن گسترده است.

رئیس جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات با بیان اینکه دست اندرکاران این جشنواره با عشق برای آن کار می‌کنند، تصریح کرد: برخی دوستان در این روزها تا نیمه شب برای برگزاری این جشنواره فعالیت کردند، جشنواره‌ای که جوانی را تا صبح بیدار نگه می دارد بسیار با ارزش است. از افرادی که در دبیرخانه در این چند شب و چند ماه تلاش کردند صمیمانه تشکر می کنم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه ما به تنهایی قادر نیستیم جشنواره را با این وسعت برگزار کنیم، تاکید کرد: ایمان داریم که کار درستی را آغاز کردیم و بر این اساس از تمام نهادهایی که امکان همیاری با ما دارند را دعوت می کنیم.

ملایی با اشاره به همکاری شهرداری اصفهان در دو سال اخیر برای برگزاری جشنواره حسنات گفت: امسال سه هزار اثر برای جشنواره ششم ارسال شد و برای برگزاری با کیفیت بهتر جشنواره هفتم نیازمند همیاری همه مسئولان با قدرت بیشتر هستیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار