رئیس مرکز بهداشت سبزوار از برگزاری کارگاه کشوری پویندگی، بالندگی و جوانی جمعیت همزمان با هفته جوان سالم در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۳۹۱۳۳
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۵ 25 May 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی سید حسین میرموسوی در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه این کارگاه کشوری به مدت دو روز در این شهرستان برگزار می‌شود، اظهار کرد: در این کارگاه آموزشی بیش از 450 تن از رابطان بهداشت، پرسنل بیمارستان‌ها و فرمانداران شهرستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی سبزوار شرکت می‌کنند.

رئیس مرکز بهداشت سبزوار با بیان اینکه این همایش همزمان با 113 شهر کشور برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این برنامه با هدف آشناسازی رابطین بهداشت برای فرهنگ‌سازی افزایش جمعیت، ازدواج سالم و پایدار برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این همایش از حضور اساتید برتر در زمینه افزایش جمعیت بهره گرفته شده است، خاطرنشان کرد: در این همایش رویکردهای برنامه باروری سالم و فرزندآوری، ازدوارج و ناباروری در وزارت بهداشت و درمان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

میرموسوی با بیان اینکه این همایش همزمان با هفته جوان سالم برگزار می‌شود، گفت: همچنین در این کارگاه رویکردهای دفتر سلامت خانواده وزارت بهداشت و درمان برای توسعه جمعیت مورد بررسی قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار