دبیر جمعیت فرهیخته بانوان تبلیغات اسلامی قزوین:
دبیر جمعیت فرهیخته بانوان تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: نشست هم اندیشی جمعیت بانوان فرهیخته و فعال در عرصه فرهنگی دینی در استان قزوین برگزار می شود.
کد خبر: ۳۹۱۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۴ 08 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر،نشست هم اندیشی جمعیت بانوان فرهیخته وفعال درعرصه فرهنگ دینی ظهر چهارشنبه با حضور حجت الاسلام والمسلمین علی نعمت اللهی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، مریم بیدخام مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین در اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

بتول نظری پور در این مراسم گفت: یکی از مسائل مهم در برنامه ریزی های پیش رو حرکت در مسیر محورهایی است که همه ساله از سوی مقام معظم رهبری با عنوان شعار سال مطرح می شود و ما نیز پس از پیام نوروزی مقام معظم رهبری مسیر حرکت برنامه های خود را مشخص خواهیم کرد.

وی افزود: در ۱۳ اردیبهشت ماه سال آینده در همایش منطقه ای چالش ها و نیازهای آینده را مورد بررسی قرار خواهیم داد و با کارشناسان و صاحب نظران در نشست های تخصصی برای رسیدن به راهکارهای عملیاتی گفتگو خواهیم کرد.

نظری پور بیان کرد: در نشست منطقه ای جمعیت بانوان فرهیخته و فعال درعرصه فرهنگ دینی که به میزبانی استان قزوین برگزار می شود بانوان استانهای سمنان، گلستان، گیلان و مازندران حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین خدمات مشاوره ای انجام می دهد، بیان کرد: مرکز خدمات مشاوره ای وابسته به اداره تبلیغات اسلامی قزوین با بهره مندی از اساتید مجرب حوزه و دانشگاه به مراجعه کنندگان به این مرکز خدمات مشاوره ای ارائه می کند.

مسئول امور بانوان تبلیغات اسلامی قزوین گفت: این مرکز از سال ۹۱ فعالیت خود را آغاز کرده که در سه سال اول بصورت رایگان خدمات مشاوره ای ارائه می کرد که در حال حاضر با هزینه ناچیزی این خدمات انجام می شود.

دبیر جمعیت فرهیخته بانوان تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: مشاوره در زمینه خانوادگی، تحصیلی، قبل و بعد ازدواج، مسائل اعتقادی و مذهبی از مهمترین خدمات ارائه شده این مرکز محسوب می شود.

وی یادآور شد: اهمیت موضوع مشاوره به قدری است که بدون تردید تقویت آن برای افراد به خصوص جوانان می تواند از بروز بسیاری از رفتار های غلط و تصمیمات آنی جلوگیری کندبه خصوص آنکه بسیاری از کارشناسان و مسئولان بار ها بر اهمیت نقش مشاوره بر تحکیم خانواده تاکید کرده اند

نظری پور خاطرنشان کرد: مشاوران خانواده می توانند جوانان را قبل، بعد و حتی در حین ازدواج کمک کنند تا تصمیم غلط نگیرند و بدون تردید این موضوع می تواند در کاهش آمار طلاق موثر باشد.

در پایان این نشست از بانوان فرهیخته استان تقدیر شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار