فرمانده انتظامی بویین‌زهرا خبر داد
فرمانده انتظامی شهرستان بویین‌زهرا از انهدام باند سارقان موتورسیکلت و کشف 47 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۳۹۱۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۲ 08 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین، حسین علیان‌نژادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در استان قزوین، مأموران پلیس آگاهی شهرستان بویین‌زهرا با تشکیل کارگروه، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و کسب خبر از منابع مردمی یک سارق را در بویین‌زهرا شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه با یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی وی را در سطح شهر دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بویین‌زهرا افزود: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی این شهرستان در بازجویی فنی مأموران به انجام سرقت با همدستی فردی دیگر در شهرستان قزوین، بویین‌زهرا و اشتهارد استان البرز اعتراف و همدست وی هم در یک عملیات سریع پلیس شناسایی و دستگیر شد.

علیان‌نژادی اضافه کرد: متهمان در بازجویی فنی مأموران به 45 فقره سرقت موتورسیکلت و دو فقره سرقت مغازه اعتراف و در این رابطه هم 10 مالخر که نسبت به خرید موتورسیکلت‌های سرقتی اقدام می‌کردند، دستگیر شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: تعداد 20 دستگاه موتورسیکلت مسروقه از متهمان کشف و به مالباختگان تحویل و متهمان پس از تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضایی با صدور قرار مناسب قانونی روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بویین‌زهرا در پایان از شهروندان خواست: وسایل نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی مجهز و از پارک موتورسیکلت در مکان‌های خلوت خودداری و به هیچ‌وجه موتورسیکلت را به صورت روشن و بدون قفل فرمان حتی برای یک لحظه رها نکنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار