چهارمحال و بختیاری میزبان تور صنعتی بسیج مهندسین استان کهگیلویه و بویر احمد
تازش : برگزاری تورهای صنعتی مشترک جهت بازدید از توانمندی های تولیدی و صنعتی سایر استانها برای نخستین بار با همکاری سازمان های صنعت، معدن و تجارت استانهای کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری و به میزبانی شهر بروجن برگزار شد.
کد خبر: ۳۹۰۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶ 07 March 2017
مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۳۰ نفر از اعضا بسیج مهندسین استان کهگیلویه و بویراحمد از واحدهای صنعتی چهارمحال و بختیاری در شهرستان بروجن بازدید کردند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، یوسف تازش با بیان اینکه برگزاری تورهای صنعتی برای اقشار مختلف مردم بخصوص جامعه دانشگاهی و دانش آموزی از ابتدای سالجاری در دستور کار قرار گرفته است افزود: تاکنون۵۰ تور صنعتی برای بیش از هزار نفر انجام شده است.
 
بازدید اعضا بسیج مهندسین استان از سه واحد بزرگ تولیدی خاورمیانه در شهر بروجن + تصاویر

تازش اظهار داشت: برگزاری تورهای صنعتی مشترک جهت بازدید از توانمندی های تولیدی و صنعتی سایر استانها برای نخستین بار با همکاری سازمان های صنعت، معدن و تجارت استانهای کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری و به میزبانی شهر بروجن برگزار شد.
مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این تور یکروزه 30 نفر از مهندسان صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد با روند تولید در سه واحد بزرگ صنعتی کشور و خاورمیانه آشنا شدند.
وی گفت: کارخانه بزرگ ظریف مصور، کارخانه فولاد سفید چهارمحال و بختیاری و شرکت ورق خودرو نخستین تولیدکننده ورق گالوانیزه خاص خودرو در خاورمیانه واحدهایی بودند که مورد بازدید قرار گرفتند.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار