همزمان با هفته احسان و نیکوکاری
همزمان با هفته احسان و نیکوکاری طرح اکرام ایتام و محسنین در شهر اقبالیه اجرا شد.
کد خبر: ۳۹۰۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸ 07 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، همزمان با فرارسیدن هفته احسان و نیکوکاری مراسم طرح اکرام ایتام و محسنین با حضور امیر خوش‌نیت قائم مقام کمیته امداد امام خمینی‌(ره) استان قزوین، حجت‌الاسلام سید مرتضی فاطمیان امام جمعه شهر اقبالیه، محمد پیری شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اقبالیه، خیران و جمعی از مسؤولان استانی و شهری ظهر امروز در مجتمع فرهنگی پیامبر اعظم(ص) شهر اقبالیه برگزار شد.

امیر خوش‌نیت قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین در این مراسم اظهار داشت: کمیته امداد به دستور رهبر کبیر انقلاب اسلامی با هدف رفع محرومیت در کشور تأسیس شد.

وی با اشاره به موضوع اشتغال افزود: براساس انعقاد تفاهم‌نامه مقرر شد که برای پنج هزار نفر از افراد تحت پوشش در سال جاری شغل پایدار ایجاد شود.

قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین ادامه داد: از تعداد پنج هزار نفر مقرر شده در تفاهم‌نامه، تاکنون برای دو هزار و 500 نفر از افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی‌(ره) شغل پایدار ایجاد شده است.

خوش‌نیت تصریح کرد: همچنین 26 میلیارد تومان تسهیلات برای نیازمندان به برکت انقلاب و با مشارکت خیران در سطح استان قزوین پرداخت شده است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: تعداد دو هزار و 400 خانواده نیازمند در استان قزوین وجود دارد که از این تعداد یک هزار و 600 نفر فاقد مسکن هستند که به کمک شهرداری‌ها و مسؤولان برای یک هزار و 200 نفر به منظور ساخت مسکن زمین در اختیار کمیته امداد قرار داده شده و کلنگ احداث 100 مسکن به زمین خورده است.

قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین یادآور شد: با توجه به وجود کارشناسان و مشاوران در این نهاد در زمینه راهنمایی در خصوص ازدواج برای افراد تحت پوشش نزدیک به 98 درصد از این افراد زندگی موفق دارند.

خوش‌نیت مطرح کرد: در سال جاری در قالب طرح برکت بیش از دو هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی‌(ره) برای نخستین بار به زیارت حرم امام رضا(ع) اعزام شده و همچنین 400 نفر هم برای زیارت کربلا معلی اعزام شدند.

گفتنی است، در پایان مراسم طرح اکرام ایتام و محسنین با حضور مسؤولان استانی و شهری برای فرزندان تحت پوشش کمیته امداد خمینی‌(ره) مراسم جشن تولد برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار