مدیر آب و فاضلاب تویسرکان مطالبات از مشترکان تویسرکان را حدوداً 3 میلیارد ریال دانست و افزود: امیدوارم با 20 درصد مدیریت مصرف هیچ یک از مشترکان دچار قطعی آب نشوند.
کد خبر: ۳۹۰۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹ 25 May 2015
مدیر آب و فاضلاب تویسرکان گفت: با مدیریت 20 درصد مصرف آب هیچ یک از مشترکان دچار قطعی آب نمی‌شوند.

به گزارش فارس؛ محسن حمیدیان ، با اشاره به اینکه چندین فشارشکن در شهر تویسرکان برای متعادل کردن فشار آب نصب شده است، اظهار کرد: حدود پنج دستگاه فشارشکن در زمان‌های غیر پیک در شبکه‌ها نصب شده است.

وی با تأکید بر اینکه با دستگاه فشارشکن سعی بر ذخیره آب در مخازن کردیم، افزود: این ذخیره‌سازی در ساعاتی که مردم نیاز به آب ندارند، اعمال می‌شود.

مدیر شرکت آب و فاضلاب تویسرکان خاطرنشان کرد: نصب دستگاه‌های کنترل‌گر فشار در ساعات غیر مصرف نیز از دیگر اقداماتی است که برای مدیریت آب انجام شده است.

وی با تأکید بر انتقال آب سریع از سد سرابی به شهر تویسرکان تصریح کرد: با توجه به وضعیتی که در شهر حاکم است، امیدواریم با حمایت فرماندار و نماینده مردم تویسرکان در مجلس بتوانیم آب را از سد سرابی به تویسرکان برسانیم.

حمیدیان با بیان اینکه حدود 22 هزار مشترک در تویسرکان وجود دارد، اظهار کرد: منابع آبی تویسرکان از چاه‌های واقع در دشت فرسفج تأمین می‌شود.

وی مطالبات از مشترکان تویسرکان را حدوداً 3 میلیارد ریال دانست و افزود: امیدوارم با 20 درصد مدیریت مصرف هیچ یک از مشترکان دچار قطعی آب نشوند.

مدیر آب و فاضلاب شهرستان تویسرکان با بیان اینکه تاکنون قطعی در شبکه‌های آب نداشتیم، بیان کرد:‌ امیدواریم مشترکان تا پایان تابستان دچار قطعی آب نشوند.

وی در پایان با تأکید بر اینکه مردم باید نسبت به مصرف کردن آب سالم و بهداشتی اقدام کنند، اظهار کرد:‌ نوع نگاه مردم باید به آب تغییر کند و تا جایی که امکان دارد برداشتی که از منابع آب زیرزمینی دارند را هدر ندهند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار