سکوت مسئولان جایز نیست؛
از تابستان سال جاری تا امروز اخبار متعددی در مورد موسسه آرمان به گوش ما رسیده و مطالب زیادی در این خصوص منتشر شده است. چندین بار اخباری از قول آرمان و مسئولینش مبنی بر رفع مشکلات و پرداخت سود سپرده های مردم منتشر شد که هر بار بعد از مدت زمانی این وعده ها کذب از آب در می آمدند.
کد خبر: ۳۸۹۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸ 06 March 2017
تابناک ایلام :: مدیر عامل جدید آرمان جناب آقای نبی نیا در دوماه گذشته وعده پرداخت سود سپرده ها را به مشتریان داد. ولی متاسفانه بعد از گذشت دو ماه دیروز اعلام شد که تنها نیمی از سود یک ماه به مشتریان پرداخت می گردد.
 
متاسفانه این خلف وعده ها مرتبا تداوم داشته و افراد صاحب آرمان قصد بازپرداخت دیون مردم را ندارند.
 
این تغییر و تحول مدیر عامل هم در این روزها داستانی دارد. آقای نبی نیا که به تازگی مسئولیت آرمان را برعهده گرفته به خاطر مدیریت، خود را در یک پازل حل ناشدنی گرفتار کرده و به نوعی سپر دفاعی ا . ح . آ و ز . ه و دیگر صاحبان اصلی آرمان شده است.
 
جناب مدیر عامل جدید یا باید به وعده های خود عمل کرده و مشکلات مردم را برطرف نماید یا نقش خود را در این جریان برای مردم روشن کند.
 
اینکه فلان کارگر ساده تمام حاصل دسترنج خود را دراین موسسه قلابی سرمایه گذاری کرده و ا . ح . آ و ز . ه آن را در جای دیگر سرمایه گذاری کرده و از سود حاصله کمال استفاده را ببرند با نفس قوانین اسلام و نظام جمهوری اسلامی و نیز ذات آدمیت همخوانی ندارد.
 
دیروز پیرمردی را دیدم که بعد از 33 سال خدمت، از نیروی انتظامی بازنشسته شده و مبلغی را که به عنوان پاداش به وی داده بودند یکجا در آرمان سپرده گذاری کرده بود. این پیرمرد ناله می کرد و از صاحبان آرمان به خداوند و علی صالح شکایت می برد.
 
بعد از خلف وعده مسئولین آرمان در پرداخت سود سپرده ها، دیروز مشتریان آرمان در جلوی این موسسه و بعد از آن در دفتر فرماندار تجمع کرده و برای چندمین بار در سال جاری اعتراض خود را نشان دادند./م
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۶
سر تا پا مسولین ارمان دروغه این اول دروغ و اخرین دورغ انها نخواهد بود .چون کسی نیست به اونا حالی کنه که خوردن پول مردم بیچاره و ضعیف چه عاقبتی داره .خدا مگه فقط تو حق ما از مسولین ارمان بگیری
عباس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۶
این موسسات واین بدبختی مردم حاصل بی برنامگی مدیران بانک مرکزی می باشد.چون ازاول آنها خواستن این موسسات بقول آنها بدون مجوز که برای مردم خنده داره !مگه می شود توایران بدون مجاز فعالیت کرد .بوجود آیند واینطور مردم باید به خدا روی آورند ودست به دعا شوند تا به حقشان برسند .چون از دست بنده او کار بر نمی آید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۶
افرادی با نفوذی پشت سر ارمان هستن که مسولین استان توان مقابله با اونا ندارن شاید بخاطر همین دلیل که کاری برای سپرده گذارن بیچاره انجام نمیدن . والا چرا تمام مردم شهرستان و استان از مسولین استان درخواست کمک میکنن .ولی مسولین کاری انجام نمیدهند و فقط نظاره گر هستن
اکبر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۶
بنظرم با مدیریت جدید که آمده همه چیز حل می شود چون در حال رایزنی جهت افزایش شعب در تهران و بعضی از استانهای شمالی هستند و آقای مدیر عامل جدید یک تیم قوی و مسئولیت پذیری از بازنشتگان سیستم بانکی و نظامی جهت حل موضوع همراه خود دارد حتما سود سپرده های مردم رو میدهند
سپرده گذار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۶
بیچاره ما مشتریا که به جای حضور تو شعبه و گرفتن و پول و آرامش شب عیدی باید تو اینترنت و سایتها دنبال خبر باشیم
مدیران و سهام داران موسسه در قبال این مردم مسئول هستن. 5 سال با اعتماد و پول همین مردم کار کردن و موسسه پیش رفته ولی الان هر روز یک حرف و یک آدم جدید میاد.
با وعده حضور مدیران جدید و رفع مشکلات باز هم دو ماه گذشت و میرسه به شب عید و چند روز تعطیلی و دوباره ایجاد فرصت برای موسسه و بلاتکلیفی مشتریان.
اگر همشهری و هم خونی حساب کنی والله این کارها پایمال کردن حق و حقوق همون همشهری ها و هم خونهای صاحبان موسسه است. اگر از لحاظ شرعی حساب کنی این گناهه که مردم رو اینجوری عذاب میدهند.
ببینین به کجا رسیده که مردم شکایت کردند و شعبه پلمپ شده. فقط دعا میکنیم خدا حق ما رو از اینها بگیره
سپرده گذار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۶
به نام خدا
بنظر من مسئول تمام این مشکلات بانک مرکزی است چون دستگاه متولی پولی و بانکی بانک مرکزی است
همین البرز ایرانیان وقتی اولین شعبه رو زد کسی برخورد نکرد دید و لمس کرد هیچ دستگاههی وجود ندارد
الان هم که دوستمان گفته دارن شعبه میزنند چرا بانک مرکزی برخورد نکرد بعد از مصاحبه ای کانال هزار پیشه با آقای آزاد اانجام داد چرا دستگاهی ورود پیدا نکرد جهت پیگیری قضایی و قانونی این صحبتهای کذب آقای آزاد
من یکی دست از پولم شستم چون بی فایده است
Reza
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۷
قابل توجه سپرده گذاران:
قانون پولي و بانكي كشور را درسايت بانك مركزي دانلود و مطالعه كنيد و آنوقت ببينيد كه بايد ابتدا از خود بانك مركزي شكايت كنيد.
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۱
سلام.
چند روزی هست که شعبات موسسه اعتباری آرمان
از پرداخت پول به مردم ممانعت میکنن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۶
اخرش چی میشه،پول رو میدن،یانه،کسی خبر نداره،یرانجامش چی میشه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار