استاندار گیلان گفت :
محمدعلی نجفی عصر امروز در همایش «همدلی یاس‌ها» که به پاسداشت یاد و خاطره شهدای بخش مرکزی این شهرستان و همچنین نکوداشت ام‌الشهدا حاجیه خانم رضازاده مادر شهیدان قدرت‌الله، محمود و محمد یوسفی و با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شد
کد خبر: ۳۸۸۸۸
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴ 25 May 2015
به گزارش تابناک گیلان ، محمدعلی نجفی عصر امروز در همایش «همدلی یاس‌ها» که به پاسداشت یاد و خاطره شهدای بخش مرکزی این شهرستان و همچنین نکوداشت ام‌الشهدا حاجیه خانم رضازاده مادر شهیدان قدرت‌الله، محمود و محمد یوسفی و با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شد، اظهار کرد: سوم خرداد ماه روز ایثار، مقاومت و از خود گذشتگی است.

وی مسئولان را خادم مردم عنوان کرد و افزود: دولت‌مردان وقتی برای دیدار با خانواده شهدا می‌روند احساس غرور می‌کنند.

استاندار گیلان با اشاره به رفتار خاضعانه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در مقابل خانواده شهدا، تصریح کرد: دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران در رأس برنامه مسئولان است.

وی دیدار با خانواده شهدا را توفیق الهی عنوان کرد و گفت: عزت، شرف، آزادگی، استقلال و در کنار آن برطرف کردن مشکلات اقتصادی مردم از جمله خواسته خانواده شهدا است.

نجفی با اشاره به کاهش نرخ تورم از 40 به 14.3 درصد در کشور بیان داشت: تورم در کشور مهار شده اما تمام مشکل مردم برطرف نشده است.

استاندار گیلان با بیان اینکه دو سال موفق در کاهش بیکاری را پشت سر گذاشته‌ایم، خاطرنشان کرد: هنوز یک‌هزار و 100 کارخانه و واحدهای تولیدی نیمه‌فعال و تعطیل در استان داریم و تلاش می‌کنیم این واحدها وارد چرخه تولید شوند.

وی ادامه داد: بخشی‌هایی از اراضی کشاورزی گیلان در معرض خشکسالی هستند و در سفر رئیس جمهور مصوباتی برای احداث سدها داشته‌ایم و همچنین به تسطیح اراضی برای کشت برنج توجه شده است.

نجفی وحدت در جامعه را موجب پیروزی ملت ایران در مقابل اراده تمام قدرت‌هایی که علیه ایران متحد و متعهد شدند، عنوان کرد و افزود: امروز مقام معظم رهبری با همان رهبری عالمانه امام (ره) مذاکرات خارجی را هدایت کرده و از دانشمندان هسته‌ای حمایت می‌کند.

استاندار گیلان با بیان اینکه اعتقادی در برطرف کردن مشکلات اقتصادی در بخش خارجی نداریم، تصریح کرد: تکیه ما بر اقتصاد مقاومتی و درون‌زا است.

نجفی به تجلی وحدت، اتحاد و در کنار هم بودن خانواده شهدا اشاره کرد و یادآور شد: با وحدت می‌توانیم در تمام میدان‌ها پیروز شویم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار