فرماندار شهرستان البرز:
فرماندار شهرستان البرز گفت: بازار فروش منطقه مهرگان در حال حاضر نیازمند حمایت جدی مسؤولان به خصوص استاندار قزوین است زیرا به دلیل امکانات اندک این منطقه، خرید از نمایشگاه بهاره استان قزوین برای شهروندان این منطقه دشوار است.
کد خبر: ۳۸۸۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۶ 05 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، رضا عسگری در یازدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان قزوین که در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان برگزار شد، اظهار داشت: خوشبختانه در حال حاضر آرامش خوبی در بازارهای استان قزوین حاکم است که این موضوع سبب رضایت شهروندان شده است.

وی افزود: بازارهای استان قزوین اخیراً برای تأمین تخم‌مرغ و گوشت سفید با مشکل مواجه بود که با تلاش مسؤولان مربوطه این معضل به نحو احسن مدیریت و برطرف شد.

فرماندار شهرستان البرز مطرح کرد: بازار فروش منطقه مهرگان در حال حاضر نیازمند یک دخالت و حمایت جدی مسؤولان به خصوص استاندار قزوین بوده زیرا به دلیل امکانات اندک این منطقه، خرید از نمایشگاه بهاره استان قزوین برای شهروندان این شهرستان سخت و دشوار است.

عسگری ادامه داد: پس از بررسی‌های متعدد دریافتیم که بهترین راهکار برای حل مشکل دسترسی شهروندان منطقه مهرگان به نمایشگاه بهاره استان قزوین، برگزاری یک نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در این منطقه است.

این مسؤول تشریح کرد: پس از پیگیری‌های بسیار برای برگزاری یک نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در منطقه مهرگان موفق به دریافت موافقت‌های اولیه از برخی سازمان‌های مربوطه شدیم اما در نهایت به دلیل عدم مخالفت مسؤولان مربوطه با برگزاری شعبه‌ای دیگر از این نمایشگاه در منطقه مهرگان، امکان برگزاری نمایشگاه میسر نشد.

فرماندار شهرستان البرز یادآور شد: از استاندار قزوین درخواست داریم به دلیل احساس شدید نیاز به برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در منطقه مهرگان با جمیعت 34 هزار نفره و وجود ظرفیت‌های مورد نیاز از جمله مکان سرپوشیده، برای برگزاری این نمایشگاه هماهنگی‌های لازم را فراهم کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار