با حضور 60 عکاس از سراسر کشور
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: دومین جشنواره ملی عکس قزوین با حضور حداکثر 60 عکاس از سراسر کشور در روزهای ششم ،هفتم و هشتم فروردین ماه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۸۸۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۱ 05 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین، سعید وزیری‌‌نژاد  اظهار داشت: دومین جشنواره ملی عکس قزوین در روزهای ششم، هفتم و هشتم فروردین ماه سال 96 برگزار می‌شود که برای حضور در این جشنواره تا شب گذشته، 440 عکاس از 23 استان کشور ثبت‌نام کرده‌اند که نهایتاً با توجه به فعالیت و رزومه، حداکثر 60 خبرنگار از بین این‌ها انتخاب می‌شوند.

وی ادامه داد: نخستین دوره جشنواره ملی عکس قزوین در تابستان سال جاری برگزار شد که تجربه خوبی بود و دوره دوم آن هم در فروردین 96 با همکاری انجمن سینمای جوان استان برگزار می‌شود و خروجی آن انتشار عکس‌های این دو جشنواره در قالب دو کتاب است که امیدواریم مفید و مؤثر باشد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین تصریح کرد: دو قطعه ویدئو کلیپ پنج دقیقه‌ای توسط دو استاد مطرح کشور(استاد شهداد روحانی و استاد علیرضا قربانی) به صورت اختصاصی ساخته می‌شود که با قراردادن قطعات تصاویر زیبای قزوین می‌تواند در معرفی این شهر، بسیار موثر واقع شود و طرح هفت اثر از هفت هنرمند از جمله جمشید مشایخی، داریوش ارجمند، پرویز پرستویی و هنرمندان دیگر هم اقدام دیگری است که به معرفی هفت بنای تاریخی قزوین می‌پردازد.

وزیری‌نژاد افزود: برگزاری جشنواره‌ها و برنامه‌های این چنینی برای معرفی بیش از پیش قزوین خفته در تاریخ است که منحصراً از سوی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین انجام می‌‌شود و شهرداری و سایر ارگان‌های اجرایی هم برنامه‌های مختص به خود را در نوروز سال آتی دارند.

این مسؤول ضمن تشکر از همراهی همیشگی شهردار و شورای شهر قزوین خاطرشان کرد: ساخت ایران آباد، پرنشاط و پیشرو آرزوی همه ملت ایران است و امیدواریم در این راستا، شهر تاریخی و فرهنگی قزوین در جذب گردشگر برای معرفی بیشتر آن موفق باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار