مدیر آموزش سازمان منطقه آزاد اروند؛
با ارزیابی‌های انجام‌گرفته در وزارت آموزش‌وپرورش، شورای آموزش‌وپرورش منطقه آزاد اروند به‌عنوان شورای برتر آموزشی ‌وپرورشی در کشور معرفی شد
کد خبر: ۳۸۶۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰ 01 March 2017
 سید علی موسوی مدیر آموزش تعالی و بلوغ کسب و کارها در جلسه نشست شورای آموزش‌وپرورش منطقه آزاد اروند که با حضور مشاور وزیر آموزش‌وپرورش انجام شد، اظهار کرد: جلسات شورای آموزش‌وپرورش منطقه آزاد اروند به‌صورت مکرر، منظم  و ماهانه برگزار می‌شود.

وی افزود: با ارزیابی‌های انجام‌گرفته در وزارت آموزش‌وپرورش، شورای آموزش‌وپرورش منطقه آزاد اروند به‌عنوان شورای برتر آموزشی ‌وپرورشی در کشور معرفی شد .

مدیر آموزش، تعالی و بلوغ کسب‌وکارهای سازمان منطقه آزاد اروند افزود: باوجود محدودیت‌های مالی وزارت آموزش‌وپرورش کمک‌های خوبی نیز به آموزش در منطقه آزاد اروند انجام‌گرفته است.

موسوی عنوان کرد: مقررشده است تا مبلغ ۶ میلیارد ریال به سرانه آموزشی مدارس منطقه آزاد اروند اضافه شود و این مبلغ در آینده نزدیک به‌حساب مدارس واریز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره‌های مختلف در آبادان و خرمشهر نشان از فعال بودن گروه های آموزشی در منطقه دارد، بیان کرد: در فروردین‌ماه سال آینده نیز یک مسابقات قرآنی در منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود.

مدیر آموزش، تعالی و بلوغ کسب‌وکارهای سازمان منطقه آزاد اروند گفت: همچنین در تابستان گذشته دوره‌های حرفه‌آموزی برای  600 دانش‌آموز در منطقه انجام شد.

موسوی اظهار داشت: مدیریت و مسئولان آموزشی سازمان منطقه آزاد اروند ارتباط خوبی با اداره آموزش‌وپرورش آبادان و خرمشهر برقرار کرده‌اند.

وی با اشاره به اهمیت ویژه‌ای که مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره سازمان منطقه آزاد اروند برای آموزش قائل است، اعلام کرد: محدودیت‌های مالی که در بخش‌های مختلف سازمان منطقه آزاد اروند وجود دارد در بحث آموزش نیست که این موضوع نشان از نگاه ویژه ‌مدیران این سازمان به بحث آموزش دارد.

مدیر آموزش، تعالی و بلوغ کسب‌وکارهای سازمان منطقه آزاد اروند افزود: بنا داریم تا در سال آینده مبنای کار را بر آموزش معلمان، مربی‌ها و دانش‌آموزان بگذاریم و بر همین اساس در آبادان کارگاه‌های آموزشی و در خرمشهر اقدام به ایجاد خانه کنکور کردیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار