رئیس اداره منابع طبیعی آبیک:
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آبیک از محکومیت و جریمه چند صد میلیون تومانی 2 دامدار که مباردت به چرای غیرمجاز در اراضی ملی این شهرستان کرده بودند، خبر داد.
کد خبر: ۳۸۶۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹ 28 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین، حمیدرضا رضانژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار داشت: طی امسال دو دامدار از شهرستان‌های استان قزوین و البرز که به مبادرت به چرای غیرمجاز در اراضی ملی شهرستان آبیک کرده بودند، به دستگاه قضایی معرفی و محکوم به پرداخت جریمه سنگین و چند صد میلیونی شدند.

وی افزود: به دامداران فاقد پروانه و غیرمجاز استان‌ها و شهرستان‌های همجوار شهرستان آبیک اعلام می‌شود که از ورود دام به حوزه استحفاظی این شهرستان خودداری کنند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آبیک ادامه داد: در صورت مشاهده ورود دام به صورت غیرمجاز به اراضی ملی و منابع طبیعی این شهرستان، با متخلفان برخورد جدی صورت گرفته و اَشد مجازات از سوی دستگاه قضایی برای آنان صادر می‌شود.

رضانژاد اضافه کرد: دامداران فاقد پروانه و غیرمجاز باید بدانند که در صورت ورود دام به اراضی ملی شهرستان آبیک، به سرنوشت دو دامدار که ملزم به پرداخت جریمه بسیار سنگین شده‌اند، دچار می‌شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار