تابناک تهران - سوشا مكاني در ابتدا درباره بازي با الهلال صحبت كرد و گفت: بازی الهلال برای ما حکم فینال را دارد و فقط برای برد به زمین می رویم. بعد از برد خوب در تهران با روحيه به عربستان مي رويم تا و بتوانیم از نتیجه بازی دور رفت دفاع کنیم. اين مهمترين بازي فصل ماست و بايد از آن سربلند خارج شويم تا به مرحله بالاتر برسيم. بازي با الهلال براي ما فراتر از يك فصل است.
کد خبر: ۳۸۵۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳ 24 May 2015
سوشا مکانی به عنوان یک ستاره به پرسپولیس آمد اما در فصل کابوس وار پرسپولیس، او نیز سقوط کرد و یک تنه 17 امتیاز ناقابل را از پرسپولیس گرفت. امتیازاتی که بواسطه اشتباهات مرگبار سوشا سوخت شد  و اگر این اشتباهات نبود، شاید پرسپولیس می توانست در همین فصل مصیبت بار در عین ناباوری قهرمان لیگ برتر شود! سوشا البته در نیم فصل دوم و بعد از خروج نیلسون کورآ برزیلی آرام آرام به فرم مطلوب بازگشت و حالا مدتهاست دیگر از آن اشتباهات ویرانگر خبری نیست.

سوشا مكاني در ابتدا درباره بازي با الهلال صحبت كرد و گفت: بازی الهلال برای ما حکم فینال را دارد و فقط برای برد به زمین می رویم. بعد از برد خوب در تهران با روحيه به عربستان مي رويم تا و بتوانیم از نتیجه بازی دور رفت دفاع کنیم. اين مهمترين بازي فصل ماست و بايد از آن سربلند خارج شويم تا به مرحله بالاتر برسيم. بازي با الهلال براي ما فراتر از يك فصل است.

سوشا مکانی در آخرین بازی فصل در دربی تهران یکی از بهترین های تیمش بود و چند موقعیت خوب را از استقلال گرفت که مهمترین آنها ضربه سر عالی رضا عنایتی در نیمه نخست بود تا در پیروزی تیمش سهیم باشد. مکانی درباره برد دربی می گوید: این برد را به هواداران تقدیم می کنم. امسال فصل خوبی را سپری نکردیم و می خواستیم با پیروزی در دربی از هواداران مان تشکر کنیم. خدا را شکر توانستیم در این بازی به پیروزی برسیم و هوادارانمان را خوشحال کنیم. امیدوارم این هدیه کوچک را از ما بپذیرند.

سوشا در پایان بازی حاشیه اصلی را رقم زد. آنجا که به سمت حنیف عمران زاده مدافع حریف رفت و عدد 6 را به او نشان داد تا با حنیف درگیر شود و شاید اگر دخالت سایر بازیکنان نبود، کار به جاهای باریک کشیده می شد. سوشا درباره این درگیری گفت: باور کنید من در این باره چیزی نمی دانم و اصلا یادم نمی آید! یک درگیری مختصری بود که تمام شد و رفت. اینها جزو ویژگی های دربی است. همانطور که گفتم وقتی یک بازی تمام می شود آن بازی را فراموش کرده و فقط به بازی بعد فکر می کنم. این موضوع درباره دربی هم صدق می کند و من در خصوص این بازی چیزی یادم نمی آید.

عملکرد ضعیف سوشا در فصل جاری به ویژه در نیم فصل نخست سبب شده تا شایعاتی مبنی بر خرید سیدمهدی رحمتی برای فصل آینده به گوش برسد. اما مکانی با همان اعتماد بنفس همیشگی مدعی است حتی با حضور رحمتی هم در پرسپولیس خواهد ماند و با او رقابت خواهد کرد: من در زندگی ورزشی ام هیچ وقت به رقیب نکردم. زمانی که به پرسپولیس آمدم دو سال بود نیلسون در این تیم حضور داشت.

از رقابت ترسی ندارم و برای همه احترام قائل هستم و هر دروازه بانی که بخواهد به پرسپولیس بیاید، قدمش روی چشمم و فقط با او رقابت می کنم. مهدی رحمتی مثل برادر بزرگتر من است و به جز او هر بازیکن دیگری هم باشد برایم فرقی نمی کند و تنها چیزی که برای من در فوتبال اهمیت دارد اعتقادی است که کادر فنی به من داشته باشد. اگر اینگونه باشد با تمام وجودم برای تیمم بازی خواهم کرد و رقابت می کنم.

عملكرد پرفراز و نشيب مكاني در فصل جاري سبب شده تا انتقادات گسترده اي از او صورت بگيرد. وي درباره عملكرد خود گفت: من معمولا بعد از هر بازی چه پیروز شده باشیم، چه باخته باشیم و چه مساوی کرده باشیم در خصوص بازی فکر نمی کنم. اما درباره عملکردم این کادر فنی است که باید نظر دهد و به نظرم بهتر است از آنها سوال کنید تا در خصوص من صحبت کنند و بگویند از من راضی هستند یا نه.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار