تابناک: معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان با بیان اینکه فرد گم شده در کوه کرکس نطنز پیدا شد، گفت: این فرد گرفتار در ساعت 9.20 صبح امروز پس از 3 روز جست‌وجو پیدا شده و از لحاظ جسمی به جز شکستگی مشکل دیگری ندارد.
کد خبر: ۳۸۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۱ 23 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان، داریوش کریمی پیرامون اتفاق اخیر در کوه کرکس شهرستان نطنز اظهار کرد: فرد مفقود شده در کوه کرکس در ساعت 9.30 صبح امروز پس از جست‌وجوی بی وقفه نیروهای امدادی شهرستان نطنز، اصفهان، نجف آباد، کاشان، خمینی شهر، تیران، دهاقان و شاهین شهر پیدا شد.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان نطنز نیز درباره علت وقوع این حادثه تصریح کرد: ساعت 12 روز پنجشنبه مورخ 31 اردیبهشت خبر مفقودی فردی 60ساله از یک گروه کوهنوردی 20 نفره به جمعیت هلال احمر نطنز اطلاع رسانی شد که با هماهنکیEOC (مرکز کنترل و هماهنگی عملیات ) عملیات جستجو و نجات توسط نجاتگران کوهستان پایگاه امداد و نجات کوهستان کرکس نطنز شروع شد و از ساعت 13.25 تیم‌های جستجو و نجات جهت کمک در عملیات به منطقه اعزام ودر عملیات شرکت کردند.

سلطانی افزود: این عملیات تا صبح روز شنبه مورخ ادامه پیدا کرد. در این عملیات 44ساعته تعداد 13 تیم امداد کوهستان هلال احمر از شهرستانهای نطنز (6تیم)- اصفهان، نجف آباد، کاشان، شاهین شهر، خمینی شهر، تیران و کرون، دهاقان و نیروهای ناحیه مقاومت بسیج سپاه، نیروهای نظامی وانتظامی، نیروهای بومی و راهنمایان کوهستان به تعداد120 نفر نیروی امدادی وکوهنوردی حضور داشتند.

وی تشریح کرد: عملیات در ساعت 20/9 صبح روز شنبه با پیدا شدن فرد مفقود شده که از ناحیه دست و پا دچار شکستگی و آسیب دیدگی شده بود پایان یافت.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان نطنز خاطر نشان کرد: استفاده از دو فروند چرخ بال از هلال احمر استان اصفهان و ستاد مشترک نیروهای مسلح در این عملیات و استفاده از خودروهای هلال احمر و مدیریت بحران شهرستان به انضمام 20 خودروی کمک‌دار و استفاده از تجهیزات کوهستان هلال احمر نطنز باعث تسریع در این عملیات شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار