همزمان با ايام‌الله مبارك فجر
اين مركز نيكوكاري بايد افراد و خانواده‌هاي نيازمند را با همكاري هيئت امناي مسجد صاحب‌الزمان (عج) شناسايي و براي رفع نيازهاي آنها اقدام كند.
کد خبر: ۳۸۲۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۲ 09 February 2015

به گزارش تابناك – البرز: دومين مركز نيكوكاري نظرآباد با حضور مسئولان كميته امداد امام خميني (ره) اين شهرستان و مردم خير و انسان‌دوست به بهره‌برداري رسيد.
اين مركز ظهر امروز در مسجد صاحب‌الزمان (عج) افتتاح شد.
در مراسم فوق مجيد اميريان مدير كميته امداد نظرآباد طي سخناني اظهار داشت: مردم ولايي و مومن اين شهرستان همواره در امور خير و انسان‌دوستانه پيش‌‌قدم بوده و حمايت‌هاي خوبي از فعاليت‌هاي كميته امداد داشته‌اند.
وي تصريح كرد: به طور قطع منابع كميته امداد براي تحقق اهداف اين نهاد و امدادرساني كامل به مددجويان و افراد و خانواده‌هاي نيازمند كافي نيست و بايد از كمك‌هاي نقدي و غيرنقدي خيرين نيز در اين زمينه به درستي استفاده كنيم.
اين مسئول افزود: با توجه به اشتياق و استقبالي كه مردم براي كمك به افراد نيازمند و همكاري و تعامل با كميته امداد دارند، اين نهاد برنامه‌هاي متعددي با هدف گسترش روحيه  انسان‌دوستي و جذب كمك‌هاي خيرين را  در دستور كار خود قرار داده است.
اميريان بيان داشت: از جمله اين برنامه‌ها، راه‌اندازي مراكز نيكوكاري است و پيش از اين يك مركز در شهرستان نظرآباد تاسيس شده بود كه خوشبختانه با استقبال مناسب مردم نيز روبه‌رو شد.
وي گفت: امروز نيز به مناسبت ايام الله مبارك فجر و در روزهايي كه جشن پيروزي انقلاب در سراسر كشور در حال برگزاري است، دومين مركز نيكوكاري نظرآباد به بهره‌برداري مي‌رسد.
اميريان در پايان اظهار داشت: اميدواريم فعاليت مراكز نيكوكاري، گامي موثر در گسترش و ترويج روحيه نيكوكاري و انسان‌دوستي در شهرستان نظرآباد باشد.
لازم به توضيح است، مركز نيكوكاري صاحب‌الزمان (عج) ظهر امروز در مسجد صاحب‌الزمان (عج) واقع در محله رسالت نظرآباد به بهره‌برداري رسد.
وظيفه اين مركز، شناسايي افراد نيكوكار و خير منطقه و جمع‌آوري و ساماندهي كمك‌هاي نقدي و غير نقدي اين افراد است.
همچنين مركز نيكوكاري صاحب‌الزمان (عج) در راستاي انجام وظائف و تحقق اهداف خود، بايد افراد و خانواده‌هاي نيازمند منطقه را با همكاري هيئت امناي مسجد صاحب‌الزمان (عج) شناسايي و از محل كمك‌هاي نقدي و غير نقدي جمع‌آوري شده، براي رفع نيازهاي آنها اقدام كند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار