رئیس پلیس امنیت عمومی قزوین خبر داد
رئیس پلیس امنیت عمومی استان قزوین گفت: در 10 ماه نخست سال جاری 17 هزار و 716 مورد بازدید از صنوف انجام شد که با یک هزار و 518 واحد متخلف صنفی برخورد جدی صورت گرفت و منجر به پلمب واحدهای متخلف شد.
کد خبر: ۳۷۹۷۰۳
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸ 18 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، ایرج محمدی در نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه در مرکز پلیس راهور استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: در 10 ماه نخست سال جاری به سه هزار و 356 صنف متخلف در خصوص رعایت نکردن ضوابط تذکر داده شد و 90 مورد طرح کنترلی در استان قزوین صورت گرفته که به نسبت مدت زمان مشابه سال گذشته افزایش 11 درصدی داشته است.

وی افزود: در 10 ماه نخست سال جاری 17 هزار و 716 مورد بازدید از صنوف انجام شد که با یک هزار و 518 واحد متخلف برخورد صورت گرفت و منجر به پلمب واحدهای متخلف شده و 606 ثوب البسه نامتعارف از فروشندگان البسه و پوشاک در استان قزوین کشف شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان قزوین مطرح کرد: در 10 ماه نخست در زمینه کالای قاچاق 62 هزار و 750 نخ سیگار قاچاق و 16 هزار و 690 داروی قاچاق که افزایش 25 درصدی نسبت به سال گذشته داشت در این استان کشف شد.

محمدی با اشاره به اینکه تعدادی از صنوف در قزوین از حادثه پلاسکو سوءاستفاده کردند، گفت: برخی صنوف استان قزوین با وانمود کردن به اینکه لباس‌های ساختمان پلاسکو آتش گرفته و لباس گران شد، به مردم القا می‌کردند که بازار لباس با کاهش لباس روبه‌رو شده و درصدد بودند لباس‌ها را گران‌تر از قیمت واقعی به فروش برسانند که بازرسان پلیس امنیت عمومی به سرعت با واحدهای متخلف برخورد کردند.

این مسؤول انتظامی تصریح کرد: بیشترین دلیل فعالیت غیرمجاز واحدهای صنفی مربوط به افرادی است که صلاحیت لازم را نداشته و بدون کسب مجوزهای لازم اقدام به فروش کالاهای مورد نظر خود می‌کنند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان قزوین ادامه داد: روزانه چند تیم گشت ارشاد در قالب نیروهای گشتی و نظارتی در مسیرهای پرتردد شهر سرکشی می‌کنند و با افراد متخلف برخورد کرده و تذکرات لازم را به آن‌ها ارائه می‌دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار