مدیر امورشعب بانک کشاورزی استان ایلام؛
مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان ایلام مددجویان کمیته امداد به خصوص در نقاط روستایی استان را از مهمترین گروه مشتریان این بانک اعلام کرد و افزود: از سوی بانک کشاورزی خدمات بانکی گوناگونی به مددجویان بخصوص در زمینه تسهیلات بانکی صورت می گیرد.
کد خبر: ۳۷۹۱۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱ 17 February 2017
به گزارش تابناک ایلام؛هوشنگ حیدرنژادی روز پنجشنبه در دیدار با مدیرکل و معاونان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام افزود: متناسب با اهداف و رسالت های کلی بانک کشاورزی، برخورداری اهالی مناطق روستایی و افراد کم بضاعت از خدمات این بانک از مهمترین رویکردهایی است که درایلام پیگیری می شود.
 
وی مددجویان کمیته امداد به خصوص در نقاط روستایی استان را از مهمترین گروه مشتریان این بانک اعلام کرد و افزود: از سوی بانک کشاورزی خدمات بانکی گوناگونی به مددجویان بخصوص در زمینه تسهیلات بانکی صورت می گیرد.
 
مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان ایلام همچنین تاکید کرد: از آنجایی که خدمت به مردم محروم و نیازمند از اولویت های بانک کشاورزی است به همین خاطر 80 درصد منابع این بانک به 20 درصد افراد جامعه که قشر محروم و نیازمند هستند، ارائه می شود.
 
حیدرنژادی به پرداخت تسهیلات اشتغال زایی به نیازمندان اشاره کرد و گفت: در سال های گذشته در زمینه پرداخت تسهیلات به قشر مددجو و نیازمند خدمات بسیاری صورت گرفته و هر سال 100 درصد تعهدات این بانک در این زمینه محقق شده است.
 
مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان ایلام حمایت از کشاورزان، دامداران، اقشار روستایی، خدمات عمرانی و پرداخت تسهیلات از عمده ترین فعالیت های این بانک کشاورزی دانست و یادآور شد: در زمان وقوع برخی از حوادث طبیعی همچون سیل، تگرگ، زمین لرزه و دیگر بلایای طبیعی خدمات این بانک بیشتر شده و شعب این بانک بسیار شلوغ تر از قبل می شود.

بیش از 60 درصد مردم روستاهای استان ایلام از خدمات کمیته امداد بهره مند هستند
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام نیز در این دیدار اظهار کرد: پوشش گسترده خدمات بانکی در مناطق روستایی این استان از خصوصیات بارز بانک کشاورزی است.
 
ضیاء رضایی افزود: بانک کشاورزی سهم زیادی در خدمت رسانی به نیازمندان و مناطق محروم این استان دارد و خدماتی که از سوی این بانک به مردم محروم و روستایی ارائه می شود، قابل توجه است.
 
وی با اشاره به اینکه کمیته امداد و بانک کشاورزی فعالیت های مشترک زیادی در مناطق محروم دارند، تاکید کرد: هر جایی که خدمات کمیته امداد هست بانک کشاورزی هم در آن مناطق حضور دارد.
 
رضایی با بیان اینکه بیش از 60 درصد مردم روستاهای استان ایلام از خدمات کمیته امداد بهره مند هستند، گفت: هر ساله خدمات امداد به نیازمندان بیشتر و کیفی تر می شود.
 
وی اضافه کرد: اگر چه که کمیته امداد در زمینه فقر زدایی از جامعه تمرکز کرده است اما چنانچه سایر دستگاه ها نیز در کنار این نهاد باشند بهتر و بیشتر می توان به مردم خدمت رسانی کرد./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار