فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب‌ خبر داد:
فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب از شناسايی و دستگيری باند سارقان حرفه‌ای احشام در این شهرستان خبر داد و گفت: این سارقان 90 رأس دام به ارزش بیش از یک‌میلیارد ریال را به سرقت برده بودند.
کد خبر: ۳۷۸۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱ 15 February 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه پلیس بهروز سرتیپ‌نیا ، اظهار داشت: در پی وقوع چندین مورد سرقت احشام در روستاهای اطراف شهرستان اسلام آبادغرب، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: مأموران این پلیس با بررسی شیوه و شگردهای سارقان در ارتکاب جرم، موفق به شناسایی 2 نفر از متهمان شدند و با هماهنگی مقام قضایی این افراد را طی 2 مرحله عملیات جداگانه دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب ادامه داد: متهمان این پرونده در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به هشت مورد سرقت احشام با همدستی 2 نفر دیگر اعتراف کردند.
وی اضافه کرد: این سارقان 90 رأس دام به ارزش بیش از یک‌میلیارد ریال را به سرقت برده بودند، همچنین تلاش برای دستگیری 2 همدست دیگر آن‌ها ادامه دارد.
این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: تمامی مالباختگان در این زمینه شناسایی و متهمان پس از سیر مراحل قانونی با صدور قرار مناسب روانه زندان مرکزی شهرستان اسلام‌آباد غرب شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار